Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-در حالی که برخی مشتریان منتخب طرح فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا در واریز وجه دچار مشکل بودند، این خودروساز اعلام کرد که مشکل پیش آمده به دلیل فرآیند مشخص شدن سهمیه نمایندگی‌های این شرکت در محل سکونت مشتریان بوده است و تا یک ساعت آینده این مشکل رفع خواهد شد؛ ضمن اینکه مهلت ۴۸ ساعته واریز از امروز لحاظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از مشتریانی که در طرح فروش فوق‌العاده این شرکت برنده قرعه‌کشی بودند در واریز وجه دچار مشکل شده بودند و گزینه وازیر وجه برایشان فعال نبود.

ایسنا، موضوع را از گروه سایپا پیگیری کرد و این شرکت در پاسخ به این سوال اعلام کرد که مشکل ایجاد شده به دلیل فرآیند آماده‌سازی و اختصاص فروش خودرو هر مشتری به نمایندگی‌های منطقه محل سکونت مشتریان بوده است. این فرآیند در حال اتمام است وتا حدود یک ساعت آینده این مشکل رفع و گزینه واریز وجه بر روی سایت فروش، فعال خواهد و  مشتریان برنده می‌توانند وجه خود را واریز و ثبت‌نام خودروی خود را تکمیل کنند.

ضمن اینکه با توجه به اینکه مهلت واریز وجه ۴۸ ساعت از آغاز زمان ثبت‌نام (ساعت ۱۴ روز یکشنبه) بوده است، آغاز این مهلت از امروز لحاظ خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار سایپا واریز وجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگ یها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام کرده در روز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱پیامک به آنها ارسال شده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

کد خبر 848599 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد