Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:55:01 GMT

آتش سوزی در ارتفاعات دراک شیراز

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۰۷۰۰

آتش سوزی در ارتفاعات دراک شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حوالی ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه ظهر دوشنبه ۱۹ خرداد، بخش‌هایی از ارتفاعات دراک، واقع در جنوب غربی شیراز، دچار آتش سوزی شده است.

آتش‌سوزی دراک، که مراتع و پوشش گیاهی محدوده تنگ سرخ را در برگرفته بود و با حضور به موقع نیرو‌های آتش‌نشان و محیط‌بانان و ماموران منابع طبیعی و با همکاری نیرو‌های مردمی و گروهی از کوهنوردان، بعد از حدود ۳ ساعت و نیم تلاش، مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز ضمن تایید خبر وقوع حریق در ارتفاعات دراک، اعلام کرد: ماموران منابع طبیعی، پایش منطقه برای ممانعت از شعله ور شدن حریق در این منطقه کوهستانی را عهده‌دار شده‌اند.

طی دو روز اخیر، حریق دامن برخی از مناطق مرتعی و جنگلی شهرستان شیراز را گرفت و بخش‌های از پوشش گیاهی در مناطق ارژن، ماله‌گاله و دراک را از بین برد.

تاکنون گزارش رسمی در خصوص علت وقوع این آتش‌سوزی‌ها از سوی دستگاه‌های مسئول ارائه نشده است.

در حال تکمیل...انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی مراتع آتش سوزی کوه آتش سوزی منابع طبیعی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم