Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی : محمد صفایی اظهار داشت: در اساسنامه شرکت پشتیبانی امور دام آمده تهیه، تولید و نگهداری، توزیع و پشتیبانی و تنظیم بازار انواع خوراک دام، طیور و آبزیان، مواد پروتئینی (حیوانی) و متفرعات آنها، کمک به عمران، احیاء و اصلاح مراتع جهت افزایش تولید، حمایت از تولیدکننده، مصرف‌کننده و صنایع وابسته و خرید تضمینی مواد علوفه‌ای و محصولات پروتئینی دامی از وظایف آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام دام در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها اعلام می‌کند در ۱۱ استان کشور دام مازاد داریم اما در همان مصاحبه تناقض دارد و بیان می‌دارد اگر دامداران تا ۲۰ مردادماه گوشت خود را به صورت لخت تحویل ندهند باید واردات داشته باشیم.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت پشتیبانی اعلام می‌کند در ۱۱ استان گوشت مازاد داریم بعد صحبت از واردات می‌کند؛ آیا پشت پرده‌ای وجود دارد تا ارز داده شود و گوشت وارد گردد که در این صورت دامدار زمین می‌خورد.

صفایی خاطرنشان کرد: دامدار چطور می‌تواند گوشت را به صورت لخت تحویل دهد و ایشان دلیل این کار را عدم امکان نگهداری می‌داند در صورتی که در گذشته دام زنده خریداری می‌شده و مستقیم روانه کشتارگاه می‌شده است.

وی تاکید کرد: این وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام است که دام را خریداری و به کشتارگاه ببرد نه دامدار، این حمایت از تولیدکننده نیست بلکه اختلال در کار تولید است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: امروز از وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه طرح سئوال کرده‌ام و ایشان باید در این زمینه پاسخگو باشند، این درست است که در این شرایط ابتدا ارز از کشور خارج شود و بعد از آن تولیدکننده را زمین بزنیم؟

صفایی خاطرنشان کرد: فقط در شهرستان‌های گناباد و بجستان ۱۰۰۰ جوانه آماده کشتار و حدود ۱۰ هزار دام سبک داریم، پس در کل کشور نیز این ظرفیت وجود دارد و باید مدیریت درستی صورت گیرد.

48

کد خبر 1397197

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی گناباد و بجستان شرکت پشتیبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست