Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، اسپوتنیک در این خصوص گزارش داد که گروه‌هایی مسلح امروز به مواضع ارتش سوریه در محور «طنجره» در دشت «الغاب» (شمال استان حماه و جنوب استان ادلب) حمله کردند که طبق این گزارش، این حملات تا به این لحظه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، این عناصر که عضو گروه تروریستی «حراس الدین» هستند، پیشتر، با گروه تروریستی «القاعده» بیعت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار اسپوتنیک همچنین گزارش داد که این درگیری‌ها تغییری در مناطق تحت کنترل ارتش سوریه ایجاد نکرده است و ارتش سعی دارد با ایجاد حلقه آتش از سمت شمال خط ارسال کمک‌های نظامی به تروریست‌ها را قطع کند.

طبق این گزارش، ارتش سوریه برای مقابله با این گروه مسلح از حملات گسترده موشکی و توپخانه‌ای استفاده می‌کند و تدارکات ارتش پی‌در پی به محل درگیری ارسال می‌شود.

به گفته اسپوتنیک، گروه تروریستی یادشده از عناصری با تابعیت اردنی و برخی کشور‌های حوزه خلیج فارس که در درگیری‌های افغانستان، عراق، بوسنی و هرزگوین و قفقاز حضور داشتند، بهره می‌گیرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)

عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز به سوی خودروی  یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد.   به گزارش نور نیوز؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.   در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».    «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم    جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت «عرم ابوالفول» از فرماندهان گردان «طولکرم» وابسته به «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان آن را یک «ننگ سیاسی» برای این نهاد سیاسی دانست.   حماس گفت که اینگونه اقدامات تنها خدمت به اسرائیل است.   در این بیانیه آمده است: همگی باید به مسئولیت خود برای پایان دادن به این اقدامات خلاف و تغییر روند نهادهای امنیتی در مسیر صحیح،عمل کنند.   خودرو «عمر ابوالفول» فرمانده گردان طولکرم که به آن شلیک شد کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها