Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سفارت ایران در روسیه می‌گوید حساب کاربری این سفارتخانه در توئیتر هنوز رفع تعلیق نشده است.

 یک سخنگوی سفارت ایران در روسیه گفته حساب کاربری این سفارتخانه در توئیتر هنوز رفع تعلیق نشده است.

خبرگزاری ایتارتاس به نقل از این سخنگو نوشت: «ما بعد از مسدود شدن این حساب کاربری درخواست‌های متعددی برای این شرکت ارسال کرده‌ایم اما تا به امروز این حساب کاربری هنوز مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پیش از این منابع خبری گزارش داده بودند شرکت توئیتر حساب کاربری سفارت جمهوری اسلامی ایران به زبان روسی را مسدود کرده است.

این اقدام یک روز قبل از برگزاری مراسم روز جهانی قدس صورت گرفت. بخش رسانه‌ای سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو ضمن تأیید این مطلب اعلام کرد که با وجود ارسال چندین بار یادداشت برای شرکت توئیتر، ولی تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

گفتنی است پیش از آن هم قرار بود نشست مجازی روز قدس با حضور محمدجواد ظریف و برخی از شخصیت‌ها و کارشناسان از مبدا ژوهانسبورگ و از طریق اینستاگرام به صورت زنده پخش شود که اینستاگرام همان شب حساب مزبور را مسدود کرد. البته این برنامه از طریق آپارات و یوتیوب پخش شد.

شرکت توئیتر و فیسبوک در ماه‌های گذشته بدون ارائه هیچ دلیلی صدها حساب‌ کاربری را به بهانه ارتباط با حکومت جمهوری اسلامی ایران معلق کرده است.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سفارت ایران احمدی نژاد حساب کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

وی در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسؤول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسألت نمود.

لازم به ذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

کد خبر 6095122

دیگر خبرها

  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • ماشاالله قصاب کیست و کجاست؟ (+عکس)
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد