Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@18:16:37 GMT

کشف گز و پولکی‌های تریاکی در شاهین‌شهر

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۳۴۰۵

کشف گز و پولکی‌های تریاکی در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از کشف ۸ کیلو و۸۰۰ گرم تریاک که به طور ماهرانه‌ای در بسته‌های گز و پولکی جاساز شده بود خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگه‌داری و توزیع مواد مخدر ازنوع تریاک در یک منزل مسکونی، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین‌شهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر افزود: پس از هماهنگی‌های بعمل آمده از منزل مورد نظر بازرسی شد که ۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که در بسته‌های پلمب شده گز و پولکی جاساز شده بود کشف شد.

وی گفت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

بساطی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کد خبر 427746

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تریاک شاهین شهر کشف مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود