Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به محض اطلاع رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از وقوع حادثه ضمن اعزام هیات بازرسی به کرمانشاه بر همکاری این هیات با مسوولان قضایی، اجرایی و نظارتی برای تهیه گزارشی دقیق و شفاف تاکید کرد.

در دستور رییس بنیاد بر پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و تشخیص علل اصلی این واقعه ناگوار و برخورد با قصور و مقصران احتمالی تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : «جهانگیر آزادی میان‌کوهی» یکی از جانبازان کرمانشاهی که صبح امروز (یکشنبه) اقدام به خودسوزی کرده بود، در بیمارستان امام خمینی (ره) درگذشت.

حجت الاسلام هادی عسکری افزود: این فرد که ۱۵ درصد جانبازی داشت صبح امروز بدون اینکه مراجعه‌ای به بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه داشته باشد در مقابل این نهاد اقدام به خودسوزی کرد و توسط مغازه داران محل آتش خاموش و به بیمارستان منتقل شد.

او گفت: بعد از وقوع این حادثه به اتفاق رنجبر فرماندار کرمانشاه، مشاور استاندار کرمانشاه و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در بیمارستان امام خمینی (ره) برای پیگیری درمان آقای آزادی حضور یافته، ولی متاسفانه به علت شدت سوختگی بعد از ساعاتی فوت کرد.

او افزود: این جانباز دارای پرونده پزشکی پی تی اس دی (تحریک پذیری) بوده و سابقه بستری در بیمارستان فارابی کرمانشاه را هم دارد.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه افزود: مرحوم آزادی دارای سه فرزند است و از بنیاد شهید خدمات معیشتی و بیمه تکمیلی دریافت می‌کرده است.

او در تشریح دلایل خودسوزی این فرد گفت: این فرد از بنیاد شهید درخواست وام کرده بود که اگرچه نوبتش هم نرسیده بود، اما در نوبت دریافت وام قرار گرفته بود و برای پرداخت وام هم از او یک ضامن که جزو حداقل شرایط پرداخت است، خواسته بودند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید جانبازان و ایثارگران جانباز شهید خودکشی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور اوکراین بار دیگر خواستار تحویل تسلیحات نظامی بیشتر برای نبرد با روسیه شد.

«ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین روز شنبه اعلام کرد که این کشور برای دفاع هوایی به دریافت تسلیحات فوری نیاز دارد.

رییس جمهور اوکراین، پس از حمله اخیر روسیه به بخش انرژی اوکراین، گفت که اوکراین برای محافظت از شهرهای خود و تسلط بر خط مقدم به مقادیر کافی دفاع هوایی و سایر تسلیحات نیاز دارد.

زلنسکی تاکید کرد که هر کسی که به اوکراین کمک کند تا در برابر ترور روسیه بایسد، مدافع واقعی زندگی است.

قانون گذاران مجلس نمایندگان آمریکا شنبه گذشته با وجود اختلافات در تأمین کمک مالی با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی کمک ۸۷ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی را در جریان یک رأی گیری گسترده دو حزبی ارائه کرد.

بر پایه این گزارش، المیادین گزارش داد که نمایندگان کنگره آمریکا با اکثریت آرا لایحه کمک ۶۰.۸۴ میلیارد دلاری واشنگتن به کی‌یف را تصویب کردند.

کد خبر 6090232

دیگر خبرها

  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت