Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  روز شنبه فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی تهران خبر داد دو مرد که مشکوک به نظر می‌رسند، دو مرد دیگر را به‌ظاهر بازداشت کرده‌اند و قصد دارند با خود ببرند. این فرد گفت: این اتفاق مقابل یک دفترخانه اسناد رسمی رخ داده و من همسایه این دفترخانه هستم و به صورت اتفاقی شاهد این صحنه بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران پلیس لحظاتی بعد در محل حاضر شدند و توانستند دو مردی را که عنوان مأمور پلیس را جعل کرده بودند، بازداشت و دو نفر دیگر را آزاد کنند. دو مرد ربوده‌شده توضیح دادند برای معامله خودرو به دفترخانه آمده بودند. یکی از آن‌ها گفت: من با کمک فرد همراهم خودروی گران‌قیمتی را به مردی که ساکن جنوب کشور است، فروختم و امروز برای انتقال سند به دفترخانه آمدیم که دو نفر خود را مأمور معرفی و ما را بازداشت کردند و گفتند باید همراه‌شان برویم. این افراد قصد داشتند ما را بربایند؛ اما انگیزه آن‌ها از این کار را نمی‌دانیم.

دو متهم بازداشت‌شده بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفتند و اتهام آدم‌ربایی را رد کردند. یکی از آن‌ها گفت: برادر من مدتی قبل خودروی گران‌قیمتی را خرید. یکی از شاکیان فروشنده و نفر دوم واسطه این معامله است. بعد از آن برادرم چند بار برای انتقال سند تلاش کرد؛ ولی خریدار راضی به این کار نمی‌شد تا اینکه بالاخره برای روز حادثه در دفتری در تهران قرار گذاشت. من و دوستم همراه برادرم به تهران آمدیم؛ اما مرد فروشنده گفت قیمت خودرو بالا رفته و او حاضر به انتقال سند نیست. یا باید ماشین را پس بدهیم یا ۶۰ میلیون تومان دیگر بپردازیم. این حرف غیرمنطقی بود و ما فقط می‌خواستیم معامله انجام و سند منتقل شود و هیچ‌گونه آدم‌ربایی در کار نبود.

بنا بر این گزارش در‌حال‌حاضر رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

منبع: شرق

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث آدم ربایی دو مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنزین در امارات گران می‌شود

کمیته قیمت سوخت امارات متحده عربی اعلام کرد که قیمت بنزین در این کشور از ماه آینده افزایش می‌یابد، در حالی که گازوئیل ارزان تر خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال نیوز، کمیته قیمت سوخت امارات متحده عربی روز سه شنبه اعلام کرد که قیمت بنزین در این کشور از ماه آینده افزایش می‌یابد در حالی که گازوئیل ارزان تر خواهد شد.

قیمت‌ها در ماه‌های فوریه، مارس و آوریل پس از کاهش در ماه‌های نوامبر، دسامبر و ژانویه افزایش یافت که منعکس کننده روند بازار جهانی نفت بود.

بر اساس این گزارش، امارات در سال 2015 قیمت سوخت را آزاد کرد تا به آن اجازه دهد مطابق با بازار حرکت کند. در سال 2020، پس از شروع همه‌گیری کووید-19، مقامات این کشور قیمت‌ها را ثابت کردند و سپس در مارس 2021 این محدودیت برداشته شد.

قیمت نفت در هفته‌های اخیر بی‌ثبات بوده است چرا که نگرانی‌ها در مورد تنش‌های نظامی در خارومیانه نسبت به ترس از کند شدن تقاضا در شرایط افزایش تورم، بیشتر بوده است.

شاخص برنت، معیار دو سوم نفت جهان، در ساعت 11:09 صبح روز سه شنبه به وقت امارات با 0.06 درصد کاهش به 88.35 دلار در هر بشکه رسید.

قیمت نفت هفته گذشته به دلیل کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا و تداوم نگرانی‌ها درباره عرضه خاورمیانه افزایش هفتگی را ثبت کرد.

قیمت نفت خام در سال جاری حدود 15 درصد افزایش یافته است که بخشی از آن به دلیل کاهش تولید توسط گروه تولیدکنندگان اوپک پلاس بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی