Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اکنون آمارهای بیماران کرونایی نشان از بی‌توجهی برخی افراد نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و این در حالی است که روزهای سختی در مبارزه با بیماری کرونا در استان بوشهر پیش‌رو است. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا بیان اینکه حدود یک دهم جمعیت استان بوشهر با بیماری کرونا درگیر هستند اظهار داشت: با توجه به خطرناکی ویروس کرونا باید همگان برای مقابله با کرونا همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی‌ها تصور می‌کنند بیماری کرونا در جامعه رخت بر بسته است افزود: ویروس کرونا حداقل تا پایان سال آینده در جامعه رواج دارد که تنها راه مصون ماندن از این ویروس رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

کشمیری از افزایش بیماران کرونایی در بخش بستری بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر خبر داد و تاکید کرد: برخی بیماران کرونایی و تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که این موضوع زنگ هشدار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه روزهای سختی در پیش‌رو در مقابله با کرونا داریم تاکید کرد: به‌سبب همزمانی انتشار ویروس آنفلوانزا با کرونا در پاییز، فصل بسیار سختی در پیش داریم و  باید از هم اکنون فرهنگ مقابله با این ویروس‌ها در دستور کار قرار دهیم.

کشمیری با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا ضروری است خاطرنشان کرد: آمارهای بیماران کرونایی در استان بوشهر نشان از همکاری نکردن برخی افراد در مقابله با کرونا است.

وی با تاکید بر همکاری همه جانبه مردم در شکستن  زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت: اکنون آمارهای استان بوشهر نشان از بی‌توجهی برخی افراد نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و این در حالی است که فصل سرما با ویروس‌های مختلفی روبه‌رو هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه برای پاییز باید 10 برابر سال گذشته واکسن آنفلوانزا تهیه شود تصریح کرد: در این راستا تجهیزاتی مثل دستگاه تنفس مصنوعی برای استان سفارش داده شده که با رسیدن آن برای ایام سخت پیش‌رو آماده می‌شویم.

آزمایشگاه کرونا در جنوب استان بوشهر فعال می‌شود کارخانه تولید ماسک سه لایه در استان بوشهر راه اندازی می‌شود طغیان ‌بیماران کرونایی در استان بوشهر/ چرا ویروس به یک باره اوج گرفت؟ + فیلم

کشمیری با بیان اینکه برای سالم ماندن باید در خانه بمانیم خاطرنشان کرد: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک کرده، دست‌ها را به هیچ‌ وجه به‌صورت خود نزنند، فاصله 2 متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به‌ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کرده، سفر نرفته، در تجمعات شرکت نکرده و کرونا را جدی بگیرند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P4001/S6,53/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماران کرونایی بیماری کرونا مقابله با کرونا استان بوشهر پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • مبارزه شیمیایی با آفات مزارع گندم و جو مازندران
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • ۱۵۴ هزار هکتار مزارع گندم و جو مازندران مبارزه شیمیایی شد
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور