Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:28:06 GMT

فاصله‌گذاری فیزیکی در قطار محلی مشهد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۴۶۹۳

فاصله‌گذاری فیزیکی در قطار محلی مشهد اجرا می‌شود

جواد معراجی فر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموع ظرفیت جابه‌جایی مسافر در چهار رام قطار یاد شده ۸۶۴ نفر و برای هر رام قطار ۲۱۶ مسافر است و با توجه به اینکه در هر سفر مسافران قطار کمتر از ظرفیت صندلی‌های آن است فاصله گذاری اجتماعی در آن رعایت می‌شود.

وی ادامه داد: این قطار همه روزه ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه از مشهد عازم سرخس شده و ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه به مشهد بازمی گردد، این قطار دوباره ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه از مشهد به سوی سرخس حرکت می‌کند و ساعت پنج و ۴۰ دقیقه بامداد روز بعد از سرخس عازم مشهد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول روابط عمومی اداره ‌کل راه آهن خراسان گفت: قطار محلی مشهد - آزادور نیز از ابتدای سال جدید تاکنون برنامه و ترددی برای جابه‌جایی مسافر نداشته است.

پیش از این مدیرکل راه‌آهن خراسان به خبرنگار ایرنا گفته بود در پی کاهش تقاضای سفر و کمبود مسافر در مسیرهای محلی مشهد - سرخس و مشهد - آزادور حرکت قطارهای مسافربری در این مسیرها از روز جمعه یکم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ متوقف شد.

مصطفی نصیری ورگ افزود: این کاهش تقاضای سفر ریلی در پی رعایت توصیه های بهداشتی مبنی بر عدم انجام سفر در ایام نوروز و با هدف جلوگیری از کاهش شیوع کرونا به وجود آمده است.

وی ادامه داد: قطار محلی مشهد - آزادور با ۳۲۴ صندلی روزانه در مسیر شهرستان‌های سبزوار و جغتای و مناطق غربی استان به صورت رفت و برگشت تردد داشت و قطار مشهد - سرخس با ۲۱۶ صندلی دو بار در روز و به صوررت رفت و برگشت مسافران را بین مشهد و شهر مرزی سرخس در شمال شرق خراسان رضوی جابهجا می‌کرد.

راه‌آهن خراسان ۲۳ ایستگاه قطار دارد. پیش از شیوع بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا روزانه حدود ۳۸ هزار مسافر در مسیر مشهد به ۳۱ شهر و مرکز استان کشور جابه‌جا می‌شدند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۷۳ هزار و ۸۳۲ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان هشت هزار و ۳۵۱ را در کشور گرفته است. همچنین تاکنون ۱۳۶ هزار و ۳۶۰ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها مشهد سرخس فاصله گذاری اجتماعی اداره کل راه آهن خراسان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سرخس فاصله گذاری اجتماعی اداره کل راه آهن خراسان مشهد سرخس فاصله گذاری اجتماعی اداره کل راه آهن خراسان راه آهن خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: فاصله سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به کشور کاهش یافته است، اما همچنان پایین‌تر از میانگین است و این فاصله باید کمتر شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سعید کریمی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته توسط دولت در مقابل جایگاه مردم اندک است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد وزارت بهداشت عدالت و تعالی نظام سلامت است، افزود: فاصله سرانه تخت خراسان شمالی نسبت به کشور کاهش یافته اما همچنان پایین است لذا باید این فاصله کمتر شود.

معاون درمان وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: برای ماندگاری پزشکان در خراسان شمالی تعرفه دولتی و خصوصی در این استان را ثابت کردیم که اقدامی بی سابقه بود.

کریمی عنوان کرد: سال ۹۵ برای درآمد پزشکان در بیمارستان دولتی قرار دادند که دولت سیزدهم آن را برداشت؛ همچنین طرح قاصدک را حذف کردیم و مالیات را کاهش دادیم تا بخش دولتی درمان جان دوباره بگیرد.

کد خبر 748466

دیگر خبرها

  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار