Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت عمده فروشی انواع میوه و تره بار برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نرخ عمده فروشی انواع میوه و تره بار در میدان مرکزی میوه و تره بار اعلام شد: بر این اساس  قیمت هر کیلوگرم  لیموترش سنگی 10 تا 15 هزارتومان، لیموترش ریز 15 تا 25 هزارتومان، گوجه فرنگی بوته رس1500 تا 3500، فلفل دلمه سبز 5000 تا 10 هزارتومان و  سیر خشک 15 تا 25 هزارتومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت فروش سیب زمینی2000 نیز تا 4000 تومان، پیاز زرد 1500 تا 3000 تومان، پیاز شیری 1500 تا 3500 تومان، ملون 3000 تا 5500تومان، طالبی 3000 تا 7000 تومان و هندوانه 1200 تا 2500 تومان اعلام شده است.

دستمزد کارگران میوه‌چین 40 تا 53 درصد افزایش یافتقیمت عجیب و غریب میوه‌های نوبرانه/ گیلاس 148 هزار تومان!

 هر کیلوگرم موز 13 تا 18 هزارتومان،سیب قرمز 8000 تا 12هزارتومان، سیب زرد 9000 تا 15 هزارتومان، خیار رسمی2500تا 5000 تومان، پرتقال تامسون شمال و پرتقال توسرخ 6000 تا 10 هزارتومان در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی نرخ گذاری  است.

در میان میوه‌های تابستانه نیز نرخ عمده فروشی هرکیلوگرم گیلاس صورتی 12 تا 22 هزارتومان، گیلاس تکدانه 25 تا 35 هزارتومان، گوجه سبز شمال4000 تا 10 هزارتومان، گوجه سبز برغان 7000 تا 15 هزارتومان، ، زردآلو کاشان 8000 تا 15 هزارتومان، زردآلو شیراز 20 تا 35 هزارتومان، توت فرنگی کرج 10 تا 20 هزارتومان، توت فرنگی سنندج 8000 تا 17هزارتومان اعلام شده است.

بنابراین گزارش  قیمت‌های اعلامی، نرخ عمده فروشی انواع میوه و تره بار در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران است و بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار خرده فروشان سطح شهر می‌توانند این محصولات را حداکثر با 35 درصد سود به فروش برسانند.

 

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار میوه سازمان میادین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار میوه سازمان میادین بازار میوه سازمان میادین میدان مرکزی میوه و تره بار انواع میوه و تره بار تا 15 هزارتومان عمده فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد

نرخ انواع نان آزادپز امروز سه‌شنبه در جلسه‌ شورای آرد و نان استان در استانداری کردستان مصوب و اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، جلسه شورای آرد و نان استان امروز _سه‌شنبه هیجدهم اردیبهشت_ در استانداری کردستان برگزار و طی آن نرخ انواع نان آزادپز مصوب و اعلام شد.

در این جلسه مصوب شد که نرخ نان آزادپز سنگک ۹۷۵۰ تومان، لواش ۲۴۰۰ تومان، نان بربری بدون کنجد ۷,۹۰۰ تومان و نان تافتون سنتی هم به قیمت ۴,۸۰۰ تومان تعیین و عرضه شود.

کیفیت آرد نانوایی‌های کردستان مورد بررسی قرار گیرد

علی نوری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در این جلسه اظهار کرد: کیفیت آرد نانوایی‌های استان کردستان باید مورد بررسی قرار گیرد و این مسئله به صورت مستمر پایش شود.

وی افزود: اگر سود فروش آرد به شکل قاچاق و غیرصحیح بیشتر از خود نان باشد، شاهد تخلف در این زمینه خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان ادامه داد: به‌رغم افزایش قیمت نان، باز هم نمی‌توان تخلفات را به صفر رساند و آرد خارج از سیستم به فروش خواهد رسید اما باید تا جایی که ممکن است، جلوی این کار گرفته شود.

نوری تصریح کرد: دغدغه نانوایی‌ها مورد توجه ما قرار گرفته و قیمت نان یارانه‌ای نیز با حساسیت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اعلام می‌شود.

وی گفت: تسهیلاتی نیز برای نانوایی‌های استان در نظر گرفته شده است که از فرمانداران می‌خواهیم در این زمینه مکاتبات لازم را با ما داشته باشند.

کد خبر 751513

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و گل گهر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • فروش ۳۱۹ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله+ قیمت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت