Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:01:00 GMT

محیط زیست گلستان مستعد آتش‌سوزی است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۵۲۸۰

محیط زیست گلستان مستعد آتش‌سوزی است

محمدرضا کنعانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: افزایش نزولات آسمانی سبب بهبود وضعیت حیات وحش می‌شود اما از سوی دیگر احتمال وقوع آتش سوزی در این مناطق را بالا می برد که تامین امکانات و تجهیزات لازم برای مقابله با این اتفاقات به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان همچنین به صید و شکار پرندگان به ویژه گونه‌های شکاری به عنوان یکی از دغدغه‌های محیط زیست اشاره کرد و گفت: برخورد با متخلفین صید و قاچاق پرندگان شکاری در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و شورای تامین استان مطرح شد که از دادستان تقاضا کردیم شرایط همراهی پلیس مرزبانی، بسیج و سایر نهادها به محیط زیست برای حل این مشکل بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی اضافه کرد: صید و قاچاق پرندگان شکاری سبب قطع زنجیره اکولوژیک می‌شود و تاثیرات منفی بر تولیدات گیاهی و کاهش آمار جوندگان خواهد داشت و بیماری سالک را نیز افزایش خواهد داد.

مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: آلودگی‌ها از دیگر چالش‌های حوزه محیط زیست استان است که برای رفع این مشکل پایش استانی و شهرستانی از واحدهای تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار دارد و در حال انجام است.

برچسب‌ها جنگل گرگان گلستان تخریب محیط زیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگل گرگان گلستان تخریب محیط زیست جنگل گرگان گلستان تخریب محیط زیست محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل شیلات گلستان گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ تن قزل آلا از این مزارع برداشت شود.

اسماعیل جباری افزود: تاکنون ۵ هزار تن مجوز پرورش ماهی در قفس در استان صادر شده و تاکنون هفتاد قفس یا همان مزرعه پرورش در دریا مستقر شدند.

او گفت: تلاش می‌کنیم امسال میزان پرورش ماهی در این طرح به هزار تن افزایش یابد.

سید محمد دهنوی معاون هماهنگی استاندار گلستان نیز در مراسم آغاز برداشت ماهی قزل آلا در قفس گفت: بازگشایی خلیج گرگان سبب شده گلستان به این ظرفیت دست یابد.

ایری نماینده کردکوی، گمیشان، بندرترکمن و بندرگز در مجلس نیز خواستار حمایت از متقاضیان این طرح با پرداخت تسهیلات و تسهیل روند صدور مجوز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است
  • خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان