Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی دوایی‌فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۱ هزار لیتر آب ژاول نیز برای ادامه این عملیات تهیه شده است که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به انجام یکصدمین مرحله عملیات آلودگی زدایی و ضدعفونی توسط شهرداری دزفول گفت: عملیات ضدعفونی معابر شهری، اماکن و وسایل نقلیه عمومی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط سازمان مدیریت پسماند، مناطق سه گانه و سازمان آتش نشانی با همکاری گروه‌های جهادی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار دزفول بیان کرد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته همزمان با شیوع بیماری کرونا، با تصویب ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان دزفول عملیات گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها، معابر، محلات، اماکن عمومی و همچنین وسایل نقلیه عمومی توسط شهرداری دزفول با همکاری گروه های جهادی با محوریت سازمان مدیریت پسماند آغاز و تا شب گذشته یکصد مرحله از این عملیات انجام شد.
وی افزود با توجه به اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری دزفول به عنوان ستاد مرکزی اجرای عملیات گندزدایی تعیین شده است تمام برنامه‌ریزی‌ها و انجام امور مربوط به این عملیات از قبیل همکاری با نهادها، ادارات، شرکت‌های دولتی و خصوصی، گروه‌های جهادی مردم نهاد و نهادهای نظامی و انتظامی از طریق این سازمان انجام شده است.

شهرداری دزفول حوزه‌های امتحانی را ۱۴ روز ضدعفونی می‌کند

دوایی‌فر با اشاره به مصوبه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری امتحانات پایه دوازدهم به صورت حضوری گفت: این امتحانات باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام حوزه‌های امتحانی برگزار شوند لذا شهرداری دزفول این حوزه‌ها را همه روز از تاریخ ۱۶ خرداد به مدت ۱۴ روز قبل و بعد از هر امتحان با همکاری گروه‌های جهادی آلودگی زدایی و ضدعفونی می‌کند.

وی خواستار رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی شهروندان شد و افزود: شهرداری دزفول و کلیه مناطق و سازمان‌های تابعه آن تا ریشه‌کنی کامل این ویروس خطرناک با تمام توان و ظرفیت عملیات آلودگی زدایی و ضد عفونی را ادامه خواهند داد.

شهردار دزفول بیان کرد: امیدواریم همه بیماران سلامت کامل خود را بازیافته و با توکل به خداوند متعال بزودی این ویروس منحوس نابود شود.

شهرستان دزفول بعد از اهواز بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در استان خوزستان دارد.

آمار مبتلایان به کرونا در ایران تا عصر روز گذشته(دوشنبه) به ۱۷۳ هزار و ۸۳۲ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول شهرداری دزفول پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول شهرداری دزفول ویروس کرونا دزفول شهرداری دزفول گروه های جهادی شهرداری دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

پاکبان شهرداری دزفول یک فقره چک را به صاحبش بازگرداند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول،محمدامین عمارنه پاکبان وظیفه شناس خدمات شهری منطقه یک شهرداری دزفول صبح امروز درحالیکه در حال کار در بلوار جمهوری بود، با یک فقره چک به مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال مواجه شد.

پاکبان مذکور بلافاصله بعد از پیدا کردن چک به بانک مراجعه و مشخصات صاحب چک را دریافت و این فقره چک را به ایشان تحویل داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟