Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، هیأتی را برای بررسی چگونگی درگذشت جانباز کرمانشاهی که در حادثه خودسوزی به دیار حق شتافت، راهی کرمانشاه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید، با اشاره به حادثه خودسوزی جانباز 15 درصدی کرمانشاه ضمن تسلیت به خانواده مکرم این جانباز عزیز اعلام کرد، به محض اطلاع رئیس این نهاد از وقوع حادثه فوق، ضمن اعزام هیأت بازرسی به کرمانشاه بر همکاری این هیأت با مسؤولان قضایی، اجرایی و نظارتی برای تهیه گزارشی دقیق و شفاف تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دستور رییس بنیاد، بر پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و تشخیص علل اصلی این واقعه ناگوار و برخورد با قصور و مقصران احتمالی تأکید شده است.

گفتنی است، روز گذشته ( دوشنبه، 19 خردادماه) جانباز 15 درصدی به نام جهانگیر آزادی مقابل اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه اقدام به خودسوزی کرد که به سرعت به مرکز درمانی امام خمینی (ره) منتقل و علاوه بر انجام خدمات درمانی و تلاش پزشکان به علت شدت سوختگی، جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هیأت جانباز خودکشی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • اژه‌ای:‌حجاب مسأله مهم کشور است
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر