Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@18:40:10 GMT

◄ با سیلی صورت خود را سرخ نگه‌داشته‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۷۰۱۲

◄ با سیلی صورت خود را سرخ نگه‌داشته‌ایم

تین نیوز

محمد محسنیان، مبتکر قطارهای گردشگری در ایران گفت: در مقایسه با سال گذشته تعداد مسافران به نصف ظرفیت رسیده است. بهار گذشته با 250 مسافر و حالا حدوداً هر قطار با 140 مسافر حرکت می‌کند.

به گزارش تین نیوز، محمد محسنیان، مبتکر قطارهای گردشگری راه آهن درباره از سرگیری فعالیت دوباره این قطارها گفت: مسیرهای تهران – سوادکوه و تهران – شیرگاه از هشتم خرداد به شکل هفتگی فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قطارها هر پنجشنبه و جمعه با استقبال نسبی مسافران روبه‌رو می‌شوند.

وی در توضیح مسیر تهران به لرستان گفت: قطار گردشگری لرستان در پانزدهم خرداد ماه یک سفر به این مقصد داشته است.

محسنیان گفت: احتیاط بخشی از مخاطبان در انجام سفرهای تفریحی و همچنین فشارهای اقتصادی در این ایام کرونایی استقبال مسافران را کاهش داده است.

مدیرعامل شرکت پارسیاد در ادامه افزود: این قطارها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند و با اعمال تغییرات در نحوه پذیرایی، فاصله گذاری در فروش صندلی و ارائه پک‌های بهداشتی به مسافران سعی در حفظ ایمنی داشته‌ایم. با این وجود نیمی از مسافران موارد بهداشتی را چندان جدی نمی‌گیرند.

او درباره برنامه‌های آتی قطارهای گردشگری تصریح کرد: برنامه‌های گروه ریلرو در راستای توسعه فعالیت‌ها به بعد از این فصل اختصاص دارند. مسیرهای تهران – سواد کوه و شیرگاه به دلیل جذابیت‌های زیاد مسیر، چهار فصلِ بودن و سازه‌های نوستالژیک ریلی همواره با استقبال مواجه‌اند و هر هفته مسافران خود را دارند.

مبتکر قطارهای گردشگری در ایران افزود: در مقایسه با سال گذشته تعداد مسافران به نصف ظرفیت رسیده است. بهار گذشته با 250 مسافر و حالا حدوداً هر قطار با 140 مسافر حرکت می‌کند.

وی با نارضایتی از وضعیت اقتصادی کشور گفت: با افزایش قیمت‌ها، هزینه‌های قطارهای گردشگری نیز بیشتر شده است و تا زمان بهبودی وضعیت اقتصادی کشور نمی‌توان برای تفریح و گردش کار چندانی از پیش برد.

محسنیان در پایان با اشاره به آسیب‌های وارد شده به این حوزه اعلام کرد: ترافیک بخش‌هایی از فعالیت‌های ما به‌صفر رسیده است و ما با سیلی صورت خود را سرخ نگه‌داشته‌ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قطار گردشگری قطار گردشگری یک روزه قطارهای گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست

مهدی زارع خورمیزی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفت گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 

وی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 

زارع خورمیزی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کابوس بی‌بی
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • نتانیاهو و کابوس حمله به رفح
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران