Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حکم رئیس کل بانک مرکزی مهدی بخشنده، محمد ابراهیم معدنی، محمد زندی، فریدون باجلان و عباسعلی درافشانی برای مدت ۲ سال و به پیشنهاد استاندار به عضویت هیات خبرگان مورد وثوق نظام بانکی و اقتصادی استان قزوین منصوب و معرفی شده اند.

این هیات در قالب موضوع تبصره ماده ۶۲ قانون الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظامی مالی کشور شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در خصوص این هیات و کارکرد آن به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای این هیات به عنوان خبرگان مورد وثوق نظام بانکی و اقتصادی هر ۲ سال یکبار در استان ها به پیشنهاد استانداران و با حکم رئیس کل بانک مرکزی تعیین می شوند.

عیسی قبادی افزود: اعضای این هیات از مدیران بازنشسته اجرایی و بانکی و از فعالان خوشنام، مجرب و باسابقه اقتصادی در هر استان هستند.

وی اظهار داشت: موارد اختلاف بین سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی با بانک در خصوص مسایل مربوط به دریافت تسهیلات، بازپرداخت و استمهال بدهی و همچنین اختلاف بر سر توجیه اقتصادی طرح ها و مشمول پرداخت تسهیلات شدن به این هیات ارجاع می شود و هر تصمیمی که خبرگان بانکی و اقتصادی بگیرند در حکم رای بانک مرکزی بوده و بانک ها و سرمایه گذاران باید از آن تبعیت کنند.

این مسوول گفت: فعالیت خبرگان بانکی و اقتصادی اتفاق مبارک برای پیشبرد اهداف تولید و سرمایه گذاری و همچنین رفع اختلافات بین بانک ها و فعالان اقتصادی به شمار می رود.

برچسب‌ها بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین بانکی و اقتصادی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

انتقادی که با پاسخ سریع از سوی بانک مرکزی همراه شد؛ قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم و در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

 

دیگر خبرها

  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟