Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@17:14:37 GMT

نمایشگاه عکس «چالدران سربلند»

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۷۱۲۸

نمایشگاه عکس «چالدران سربلند»

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، امیر زبهیده مدیر اجرایی آژانس عکس مستند «سو» درخصوص نمایشگاه گروهی عکس «چالدران سربلند» گفت: این نمایشگاه حاصل فعالیت یک‌ماهه گروه عکاسان آژانس عکس مستند سو با حمایت قرارگاه جهادی مرصاد و بنیاد علوی در شهرستان چالدران است که نمایشگاه آن در محل مقبره سید صدرالدین و محل تدفین ٢٧ هزار شهید نبرد تاریخی چالدران در حال برگزاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه «چالدران محروم نیست»، گفت: بیش از ۶۰ عکس در قالب ۱۲ پوستر در نمایشگاه به نمایش درآمده است و هدف و تلاش ما معرفی ظرفیت‌های آبادانی و پیشرفت و آشنایی با افتخارآفرینان شهرستان چالدران در عرصه‌های فرهنگی ،ورزشی و اجتماعی است که در قالب مجموعه عکس های مستند در معرض دید عموم مردم و مسوولین قرار گرفت.

زبهیده افزود: نمایش تصاویر در این نمایشگاه بصورت شش‌گوش و الهام گرفته از مقبره سید صدرالدین بوده و طراحی مقبره و یادمان ۲۷۰۰۰ نفری که در جنگ چالدران جان خود را از دست دادن نیز در حال انجام است.

46

کد خبر 1397375

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی رونمایی و نصب شد
  • عکس| نمایی متفاوت از مقبره نادرشاه در مشهد قدیم
  • رونمایی از کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • اسراری که گورهای تاریخی افشا کردند
  • ماجرای «نفرین فرعون» چگونه بر سر زبان‌ها افتاد؟
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • کشف یک مقبره ۲۲۰۰ ساله مجلل در چین