Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@15:22:33 GMT

قرارگاه جهادی که بیش از 600 هزار ماسک تولید کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۷۲۵۴

قرارگاه جهادی که بیش از 600 هزار ماسک تولید کرد

رئیس قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در خوزستان گفت:در مجموع ۶۲۴ هزار ماسک توسط کارگاه های تولید ماسک در استان تولید و به صورت رایگان با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار و حاشیه نشین توزیع شد.

به گزارش خبرنگار فارس از اهواز ، حامد شهریاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:از ابتدای اسفندماه و با شروع کرونا ویروس در خوزستان در۲۲ شهر استان کارگاه تولید ماسک ، شیلد و لباس مخصوص پزشکی راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در مجموع ۶۲۴ هزار ماسک توسط کارگاه های تولید ماسک در استان تولید و به صورت رایگان با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار و حاشیه نشین توزیع شد.

 رئیس قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در خوزستان گفت:در ۲۲ شعبان ۲۲ هزار ماسک در کیان آباد ، کیان پارس ، کیان شهر، بخش دغاغله و روستاهای پیرامون اهواز توزیع شد.

شهریاری با اشاره به تهیه ۹۰ رول پارچه مخصوص بهداشتی تولید ماسک به طول ۳۰۰ متر، عنوان کرد:16 مرحله ضدعفونی در سطح استان با ظرفیت ۷۰ هزار لیتر مایع مخصوص ضدعفونی با نظارت متخصصان محیط زیست و بهداشت صورت و ۲۴ هزار جفت دستکش هم میان مردم توزیع شد.

وی افزود: 13هزار شیلد محافظ صورت برای استفاده  بیمارستان های کرونایی استان رایگان تولید شد،

 شهریاری بیان کرد:4هزار و ۸۰۰ دست لباس بیمارستانی مخصوص در سطح استان توسط کارگاه های جهادی تولید لباس قرارگاه جهادی امام رضا خوزستان تولید و در سطح بیمارستان های استان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در خوزستان، عنوان کرد:۵۲ سرویس جهیزیه در ایام نوروز ۹۹ و عید فطر امسال با کمک و مشارکت خیرین به زوج های نیازمند اهدا شد.

شهریاری با بیان اینکه تعداد 60 دستگاه یخچال با همکاری کمیته امداد امام خوزستان میان مددجویان این نهاد توزیع شد،گفت: در ۹ ماه گذشته ۱۵۶ جهیزیه در مناطق محروم خوزستان میان زوج های نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع ۱۷۰ کارت هدیه ۵ میلیون ریالی در میان خانواده های سیل زده ، بیان کرد: قرارگاه جهادی امام رضا خوزستان با محوریت محرومیت زدایی هدفمند و پایدار،  با رویکرد جهادی تاسیس و از همکاری مجموعه های جهادی و خیریه در این زمینه حمایت و استقبال می کند.

انتهای پیام/72068/ام

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس قرارگاه جهادی امام رضا تولید ماسک هزار ماسک توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت

به گزارش خبرنگار مهر، توزیع تخم نوغان بین نوغانداران عصر شنبه با حضور فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شفت در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان آغاز شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این آئین با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان که از امروز آغاز شده تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: نوغانداران جهت دریافت هر چه سریع‌تر تخم نوغان به جهاد کشاورزی شفت مراجعه کنند.

شفت دومین تولید کننده پیله ابریشم در گیلان

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت در ادامه گفت: با پرورش هر جعبه تخم نوغان به طور متوسط بین ۲۵ تا ۳۵ کیلو گرم پیله تر ابریشم تولید می‌شود و از هر ۵ کیلو گرم پیله تر پس از فرآوری یک کیلو گرم نخ ابریشم خام به دست می‌آید.

یوسف نژاد گفت: شهرستان شفت با تولید ۱۴۵ تن پیله در سال، دومین تولید کننده این محصول در استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در این شهرستان بیش از ۳۰۰۰ جعبه تخم نوغان توزیع شد، بیان کرد: از این مقدار ۱۴۵ تن پیله تولید شده است.

گفتنی است، شهرستان شفت از دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب تشکیل شده و دارای ۵۵۰ هکتار توتستان می‌باشد که ۲۲۰۰ نفر بهره بردار از این توتستان استفاده می‌کنند.

کد خبر 6090461

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان