Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ایمانی مقدم مسئول هیئت اندیشه ورز علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برگزاری کارگاه‌های آموزشی تعالی علوم انسانی اظهار کرد: عمده تمرکز ما در راستای تحول علوم انسانی، ساماندهی هسته‌های معتقد و باورمند به این موضوع است؛ همچنین باید به این هسته‌ها برای رسیدن به نقطه هدف، نقش دهی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در همین راستا، دوره‌های مجازی دانش افزایی را به صورت عمومی برگزار کرده است؛ اما در این دوره‌ها به تکلیف و نقش افراد به صورت جامع و کامل پرداخته نمی‌شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که کارگاه‌های آموزشی تعالی علوم انسانی را در استان مرکزی، به صورت تخصصی و تکلیف محور برگزار کنیم.

ایمانی مقدم ادامه داد: نقطه عطف این کارگاه‌ها، حضور افراد با انگیزه و با سابقه در آن است؛ این افراد بیش از 10 سال است که در دانشگاه حضور دارند و در حوزه تحول علوم انسانی، دغدغه‌مند هستند. درحال حاضر به دنبال برگزاری دوره‌های معرفت افزایی هستیم که به تدریج به تعیین تکالیف پژوهشی و آموزشی در راستای تعالی علوم انسانی تبدیل خواهد شد.

مسئول هیئت اندیشه ورز علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: اولین دوره این کارگاه‌های آموزشی تعالی علوم انسانی در بیت حضرت امام(ره) در شهرستان خمین با حضور 40 نفر از اعضای هیئت علمی واحد‌های دانشگاهی استان مرکزی در تاریخ 21 خردادماه از ساعت 9 تا 18 برگزار خواهد شد. دوره‌های مجازی اعضای هیئت علمی از ابتدای ماه رمضان شروع شده بود که در این دوره‌ها تصمیم گیری شد مراسم اختتامیه به صورت حضوری برگزار شود.

وی اضافه کرد: البته پس از برگزاری این کارگاه، بار دیگر دوره‌های توانمندسازی به صورت مجازی برگزار خواهد شد؛ همچنین سه دوره حضوری در فصل تابستان برگزار می‌شود. بعد از گذراندن دوره‌های معرفت شناسی، هستی شناسی، انسان شناسی، جریان شناسی فرهنگی و سیاسی و بیانیه گام دوم، وارد فاز انجام پژوهش‌های مشترک و پروژه‌های تغییر در سرفصل و محتوای متون خواهیم شد.

ایمانی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: مدرسین کارگاه‌های آموزشی از استادان برجسته و مجرب حوزه علوم انسانی هستند که با نگاه دینی، موضوعات را تدریس خواهند کرد. همچنین درپایان کارگاه آموزشی به تمامی شرکت کنندگان گواهی دوره‌های دانش افزایی داده خواهد شد که در ارتقا استادان اثر گذار است.

انتهای پیام/

108 / 167 بیت امام(ره) شهرستان خمین دانشگاه آزاد مرکزی مهدی ایمانی مقدم تعالی علوم انسانی چالش‌های علوم انسانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بیت امام ره شهرستان خمین دانشگاه آزاد مرکزی تعالی علوم انسانی چالش های علوم انسانی کارگاه های آموزشی دانشگاه آزاد استان مرکزی ایمانی مقدم کارگاه ها خواهد شد دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی مدیریت بحران با موضوع:«آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا» با حضور مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی، دهیاران و کارشناسان شرکتهای خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی شهرستان میاندوآب و با مشارکت کارشناسان شبکه دامپزشکی و بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

در این دوره آموزشی مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به اهمیت پیشگیری و مقابله با بیماری هاری در راستای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت جامعه، هاری را یکی از مهلک‌ترین بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان دانست.
رضا مقدم با قدردانی از تعامل سازنده و مشارکت دهیاری ها، کارشناسان دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای پیشگیری و کنترل این بیماری، بر ضرورت واکسینه کردن سگهای دارای صاحب و نگهبان گله در سطح روستاها تاکید کرد.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی علائم بیماری هاری در حیوانات و انسان، نحوه سرایت و انتقال بیماری، راه های پیشگیری و کنترل بیماری، انجام اقدامات لازم و مراقبت‌های بهداشتی از فردی که توسط حیوان هار دچار گاز گرفتگی شده است، تشریح شد.

در ادامه کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب به بیان مطالبی درخصوص علائم بیماری وبا، راه های انتقال، پیشگیری و درمان این بیماری پرداخت.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • جشنواره امام رضا(ع) مسیر پر افتخاری را طی کرده است/ رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) دارند
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی