Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@05:56:38 GMT

خودکشی نافرجام مادر و دختر در بناب

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۷۶۹۷

خودکشی نافرجام مادر و دختر در بناب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ سهراب شفقی، فرمانده انتظامی شهرستان بناب در استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی‌کسب خبری مبنی بر این‌که خانم ۳۰ ساله‌ای به همراه دختربچه هشت ساله در داخل منزل خود قصد خودکشی دارد، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.  

وی افزود: ماموران با هماهنگی‌های لازم وارد منزل شده و مشاهده کردند که این خانم به همراه دختر بچه‌اش در اثر نشت گاز، مسموم و بیهوش شده‌اند که حضور به‌موقع و هوشمندانه پلیس و دعوت از عوامل امدادی، با کمک‌های اولیه هر دو مسموم احیا و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند که با تلاش گروه پزشکی شهرستان از مرگ حتمی نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان بناب تشریح کرد: فرد مصدوم علت خودکشی خود و بچه‌اش را داشتن اختلاف خانوادگی اعلام کرده است.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در تمامی شرایط و با تمام امکانات، آماده ارائه انواع خدمات انتظامی – مشاوره‌ای و... به مردم است، خانواده و فرد نجات‌یافته، از اقدام به موقع و هوشیارانه پلیس تقدیر کردند.  

کد خبر 519735 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش