Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به دنبال گسترش ویروس کرونا در پاکستان دو چهره مطرح سیاسی دیگر نیز به این بیماری مبتلا شدند. تاریخ انتشار: 11:04 - 20 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۴۵۶

خبرگزاری میزان - بنابر گزارش جیو تی وی، «شیخ رشید احمد» وزیر راه آهن پاکستان به کرونا مبتلا شد.

گزارش ها حاکی است آزمایش کرونای شیخ رشید مثبت اعلام شده ولی او تاکنون علائم خاصی از این بیماری بروز نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دستور پزشکان وزیر راه آهن پاکستان 14 روز در خانه خود قرنطینه خواهد شد تا وضعیت عمومی او بهتر شده و آزمایش او نیز منفی شود.

از سوی دیگر «شاهد خاقان عباسی» نخست وزیر سابق پاکستان و عضو ارشد حزب نواز هم به کرونا مبتلا شده است.

خانواده وی ضمن تائید بیماری عباسی اعلام کردند: آزمایش کرونای نخست وزیر سابق پاکستان روز گذشته مثبت اعلام شد و او خود را در خانه قرنطینه کرده است.

به دنبال ابتلای عباسی به کرونا برخی از سیاستمداران پاکستانی از جمله «شهباز شریف» رئیس حزب نواز برای او آرزوی سلامتی کرده‌اند.

کرونا در پاکستان پیش از این برخی وزرای دولتی از جمله «شهریار آفریدی» وزیر امور کشمیر را نیز مبتلا کرده بود.

«اسد قیصر» رئیس پارلمان پاکستان دیگر چهره مطرح سیاسی این کشور است که به کرونا مبتلا شده بود و توانست بهبودی خود را به دست آورد.

این در حالی است که «سردار در محمد ناصر» وزیر سابق ایالت بلوچستان که به کرونا مبتلا شده بود بر اثر این بیماری جان خود را از دست داد.

مسئولین دولت اسلام آباد به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر کرونا استفاده از ماسک را در سراسر کشور اجباری کرده و علیه افرادی که ماسک استفاده نمی کنند اقدام قضایی انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: افزایش 684 درصدی ابتلا به کرونا در افغانستان کرونا و هشدارها نسبت به وقوع فاجعه انسانی در افغانستان احتمال ابتلای بیش از یک میلیون نفر به کرونا در کابل برنامه استقبال از ترامپ دلیل اصلی «شیوع کرونا» در هند است آزمایش موفق واکسن کرونا بر روی میمون در روسیه پیش ‌بینی ابتلای ۱۵۰ هزار نفر به کرونا در پاکستان تا اوایل خرداد شورای امنیت ملی افغانستان اعلام کرد: مرز افغانستان و ایران باز شد
۸۰ درصد مبتلایان به کرونا بهبود می‌ یابند کرونا، تجارت "پاکستان و چین" را نشانه رفت آنچه روس‌ها برای مقابله با "شیوع کرونا" انجام دادند کرونا مرز پاکستان و افغانستان را هم بست

انتهای پیام/

تسنیم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا افغانستان کرونا مبتلا شد وزیر سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان

کنسولگری افغانستان در شهر کراچی پاکستان اعلام کرد ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس آزاد شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالجبار تخاری» سرکنسول حکومت افغانستان در کراچی اظهار داشت 63 پناهجویی که در مسیر بازگشت به افغانستان بازداشت شده بودند پس از تلاش‌ها، آزاد شدند.

وی افزود این پناهجویان بدون دلیل موجهی در منطقه «گوتکی» در ایالت «سند» پاکستان بازداشت شده بودند.

تخاری تاکید کرد پناهجویان بازداشت شده با وساطت کنسولگری افغانستان آزاد و به کشورشان بازگشتند.

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان نیز پیش از این در گزارشی اعلام کرده بود بازداشت پناهجویان افغان توسط نهادهای امنیتی پاکستان به شدت افزایش یافته است.

بر اساس آمار کنسولگری افغانستان در کراچی از نیمه فروردین ماه سال جاری تاکنون بیش از 4 هزار پناهجوی افغان شامل زنان و کودکان از زندان‌های پاکستان آزاد شدند و به افغانستان بازگشتند.

محرومیت 80 درصدی کودکان پناهجوی افغان از تحصیل در پاکستانآزادی 89 پناهجوی افغان از زندان‌های پاکستانبرنامه جهانی غذا: هزاران خانواده پناهجوی افغان دست خالی از پاکستان اخراج شده‌اند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست جام جهانی فوتسال
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان