Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@01:33:49 GMT

۵ اولویت کلیدی خوزستان ‌تصویب رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۷۷۷۶

۵ اولویت کلیدی خوزستان ‌تصویب رسید

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مجمع نمایندگان استان پنج اولویت مهم و کلیدی استان را مصوب کرده و مقرر شده باهم افزایی و وفاق نمایندگان این مسایل اولویت‌دار در سطح کشور پیگیری شود.‌ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سیدکریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز‌ با بیان اینکه مجمع نمایندگان خوزستان با حضور اعضا به طور منظم در حال تشکیل و پیگیری است، اظهار داشت: در بین اعضای این دوره وحدت و وفاق حداکثری حاکم است و این می‌تواند زمینه توسعه همه جانبه استان را فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره جلسات مجمع نمایندگان استان افزود: این مجمع قبل و بعد از افتتاحیه مجلس جلساتی را داشته است و اخیرا نیز دو جلسه داشته است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان درباره مصوبات مجمع نمایندگان خوزستان بیان داشت: در جلسه اخیر به اتفاق نظر 5 اولویت مهم و کلیدی استان به تصویب رسید. همچنین هر یک از نمایندگان مقرر شد تا جلسه بعدی مجمع 3 اولویت مهم حوزه انتخاباتی خود را به مجمع ارائه دهند.

وی گفت: این اولویت‌ها دسته بندی و به طور مشترک و با عزم عمومی نمایندگان استان در صحن مجلس پیگیری می‌شود. این نگاه کلان و این همدلی می‌تواند زمینه رشد و آبادانی استان را فراهم سازد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس: قوه مجریه را با تعامل نمایندگان مجلس در پیگیری اولویت‌ها هماهنگ می‌کنیمنماینده مردم رشت در مجلس: شتاب‌زدگی در آزادسازی سهام عدالت / جاماندگان تعیین تکلیف شونددرخواست یک تشکل دانشجویی درباره اعتبارنامه تاجگردون

حسینی بیان داشت: مجمع نمایندگان خوزستان با هماهنگی سایر نمایندگان در حال رایزنی و برنامه‌ریزی برای تدارک نشست‌های با مسئولان و روسای سایر قوا‌ست. هماهنگی‌ها برای دیدار نمایندگان استان با وزرا و معاونین و مسئولین دستگاه‌ها در سطح کشور و استان صورت گرفته و به زودی جدول زمان بندی این نشست‌ها مشخص می‌شود.

این عضو فراکسیون انقلابی مجلس درباره طرح شفافیت آرا که یکی از دغدغه های مشترک همه نمایندگان مجلس است اظهار داشت: مقدمات طرح آماده و امضاهای لازم جمع‌آوری شده است. به زودی پس از تشکیل فراکسیون‌ها در صحن مطرح می شود.

وی درباره تصویت اعتبارنامه نمایندگان گفت: درباره تصویب اعتبارنامه نمایندگان، اعتبار نامه همه نمایندگان مجلس به جز تاجگردون نماینده گچساران تعیین تکلیف شده است. اعتبارنامه نماینده گچساران نیز به دلیل مسائلی در مراحل بررسی است و نتیجه نهایی آن به زودی مشخص می‌شود.

انتهای پیام/341/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع نمایندگان خوزستان نمایندگان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، جمعی از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون در مجلس، خون اهدا کردند. اهدای خون براساس روال ثابت که به صورت دوره ای توسط سازمان انتقال خون صورت می گیرد انجام می شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900698

دیگر خبرها

  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد