Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@05:40:36 GMT

جانشین سیامند رحمان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۷۷۹۲

رواسی پیرامون این پرسش که آیا جایگزین مناسبی در فوق سنگین برای مرحوم سیامند رحمان در نظر گرفته‌اید یا خیر؟ گفت: در حال حاضر منصور پورمیرزایی که مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک توکیو را کسب کرده بهترین گزینه برای جایگزینی مرحوم سیامند رحمان در فوق سنگین است و امید زیادی داریم که مدال طلای او را در توکیو تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در گذشته وی رکورد خوبی را بین 270 تا 280 کیلوگرم ثبت می‌کرد اما الان تصور می‌کنم رکوردش تا حدودی افت کرده و از این شرایط دور شده است. سعی بر این است که دوباره رکورد وی را افزایش دهیم تا جایگزین مناسبی برای سیامند رحمان در توکیو باشد. ناطقان: سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری می گوید تیم ملی پاراوزنه برداری در حال حاضر شرایط مناسبی ندارد و باید تقویت شود تا رکورد وزنه‌برداران دوباره به حالت قبل برگردد. او همچنین خبر از انتخاب جانشین برای مرحوم سیامند رحمان خبر داد.

علی اصغر رواسی درباره وضعیت تیم ملی پاراوزنه‌برداری پس از یکسال و اندی دوری از این تیم اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت اردوها، الان تیم شرایط خیلی مناسبی ندارد و رکوردها افت پیدا کرده است. در حال حاضر مجوز پارالمپیک توکیو توسط این تیم گرفته شده و امکان جوانگرایی و یا تغییرات در تیم وجود ندارد و باید با همین وزنه‌برداران در توکیو شرکت کنیم.

وی گفت: بعد از فوت ناگهانی مرحوم سیامند رحمان ضربه سنگینی به تیم وارد شد، تلاش بر این است که ابتدا تیم از لحاظ روحی به حالت قبل برگردد و سپس با تقویت تیم وزنه‌برداران را برای پارالمپیک توکیو آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری خاطرنشان کرد: به جز پارالمپیک توکیو چون بازیهای پاراآسیایی 2022 چین را نیز پیش رو داریم هدف‌گذاری بر این است که تیم جوان و خوبی را نیز برای پاراآسیایی آماده کنیم. البته برای پاراآسیایی شرایطمان نسبت به توکیو بهتر و امکان جایگزینی نفرات جوانتر راحت است. بنابراین حضور موفق در توکیو و سپس پاراآسیایی چین دو هدف اصلی است که سعی خواهیم کرد در هر دو رویداد عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

رواسی پیرامون این پرسش که آیا جایگزین مناسبی در فوق سنگین برای مرحوم سیامند رحمان در نظر گرفته‌اید یا خیر؟ گفت: در حال حاضر منصور پورمیرزایی که مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک توکیو را کسب کرده بهترین گزینه برای جایگزینی مرحوم سیامند رحمان در فوق سنگین است و امید زیادی داریم که مدال طلای او را در توکیو تکرار کند. البته در گذشته وی رکورد خوبی را بین 270 تا 280 کیلوگرم ثبت می‌کرد اما الان تصور می‌کنم رکوردش تا حدودی افت کرده و از این شرایط دور شده است. سعی بر این است که دوباره رکورد وی را افزایش دهیم تا جایگزین مناسبی برای سیامند رحمان در توکیو باشد.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری درباره زمان تشکیل اردوی تیم ملی پاراوزنه‌برداری تصریح کرد: هر زمان فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک اجازه برگزاری اردو را بدهند، اولین اردو را برگزار خواهیم کرد. البته پیشنهاد من این است که اگر ستاد ملی مقابله با کرونای وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را بدهد اولین اردو را در تابستان برپا کنیم. هر چند کمیته ملی پارالمپیک شروع اردوها را از مهرماه پیش بینی کرده است.

وی درباره تغییرات در کادر فنی تیم پاراوزنه‌برداری افزود: تغییرات در کادر فنی و انتخاب کادر فنی جدید در حال بررسی است. البته سعی بر این است که بهترین مربیان را برای تیم ملی پاراوزنه‌برداری انتخاب کنیم.

رواسی در خصوص انتخاب حسین رضازاده به عنوان سرپرست انجمن پاراوزنه‌برداری و انتقادات صورت گرفته در خصوص وی اظهار کرد: وی از قهرمانان وزنه‌برداری است و دو مدال طلای المپیک را در کارنامه خود دارد. در جلسه‌ای که با او داشتم علاقه‌ی زیادی به پیشرفت وزنه‌برداری معلولان دارد و امیدوارم با حضور وی بتوانیم به موفقیت‌های خوبی در آینده دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری در پایان پیرامون بازگشت برخی از وزنه‌برداران که از تیم ملی خداحافظی کرده‌اند، گفت: هر وزنه برداری که بخواهد دوباره به تیم ملی برگردد باید شرایطش را داشته باشد حتی اگر اعتقادی به کمک او نداشته باشیم. البته این بازگشت بعد از توکیو خواهد بود و این که از نظر رکوردی برای حضور در تیم ملی خود را ثابت کند.
منبع: ایسنا برچسب ها: جانشین ، سیامند رحمان ، پاراالمپیک ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جانشین سیامند رحمان پاراالمپیک ناطقان سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری مرحوم سیامند رحمان پارالمپیک توکیو جایگزین مناسبی وزنه برداران فوق سنگین وزنه برداری حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟

 

طرفداری | سرانجام تکلیف جانشین یورگن کلوپ مشخص شد و قرار است آرنه اسلوت جانشین سرمربی موفق آلمانی شود.

روزی که یورگن کلوپ اعلام کرد از لیورپول جدا می شود، احتمالا آرنه اسلوت حتی جزو پیش بینی های اولیه به عنوان مرد آلمانی هم نبود ولی ناگهان مدیران لیورپول تصمیمی غیرمنتظره گرفتند که بسیاری را شوکه کردند؛ اما میراث یورگن کلوپ در لیورپول به چه کسی خواهد رسید؟

امروز می خوایم با آرنه اسلوت آشنا بشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم برنامه آن تایم را از دست ندهید.

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری