Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@17:16:45 GMT

ده نمکی با دادستان بازمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۸۵۰۱

ده نمکی با دادستان بازمی‌گردد

«دادِستان» که امروز از لوگوی آن رونمایی شد، فضایی متفاوت نسبت به سایر آثار مسعود ده‌نمکی دارد و تجربه‌ای جدید در کارنامه پربار این کارگردان محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق،  مجموعه تلویزیونی «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود.این سریال که فضایی پلیسی و معمایی دارد، توسط پدرارم کریمی و کریم خودسیانی و به سرپرستی مسعود ده‌نمکی در حال نگارش است تا پس از اتمام نگارش وارد مرحله پیش‌تولید و سپس تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دادِستان» که امروز از لوگوی آن رونمایی شد، فضایی متفاوت نسبت به سایر آثار مسعود ده‌نمکی دارد و تجربه‌ای جدید در کارنامه پربار این کارگردان محسوب می‌شود.


لیست عوامل پشت دوربین سریال تکمیل شده و به زودی منتشر خواهد شد.ده‌نمکی ساخت سه‌گانه پرمخاطب «اخراجی‌ها»، فیلم سینمایی رسوایی ۱ و ۲، سریال و فیلم سینمایی معراجی‌ها، فیلم سینمایی زندانی‌ها و سریال دارا و ندار را در کارنامه دارد.
محمد خزاعی نیز تهیه‌کنندگی آثاری چون به وقت شام، امپراطور جهنم، جعبه موسیقی و... را در کارنامه دارد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم اخراجی ها مسعود ده نمکی مسعود ده نمکی محمد خزاعی اخراجی ها پدرام کریمی مسعود ده نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت