Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های والیبال جام واگنر هنوز به صورت قطعی لغو نشده و مسئولان لهستانی به دنبال تاریخ جدید برای برگزاری این مسابقات هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های والیبال جام واگنر قرار بود از 19 تا 21 تیرماه با حضور تیم‌های لهستان، ایران، تونس و آرژانتین برگزار شود، اما شیوع ویروس کرونا موجب شد این مسابقات لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لهستانی‌ها هنوز این رقابت‌های را به صورت رسمی و قطعی لغو نکرده‌اند و گفته می‌شود و به دنبال تاریخی جدید برای برگزاری آن هستند.

لهستانی‌ها بلیت این مسابقات را هم فروخته‌اند و تقریباً همه چیز برای برگزاری آن فراهم شده بود؛ مسئولان فدراسیون لهستان در این مدت بارها جلسه برگزار کردند تا به جمع‌بندی نهایی برسند، اما این امر محقق نشد. 

با توجه به بسته بودن مرزهای هوایی بسیاری از کشورها احتمال حضور تیم‌های ایران، تونس و آرژانتین به حداقل رسید، اما مسئولان برگزاری مسابقات مدعی شدند که کشورهایی همچون روسیه، آلمان، صربستان و ... آماده حضور در این پیکارها هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس برای برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی

رئیس کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی از انصراف احتمالی عربستان از میزبانی مسابقات رده سنی پایه خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این اتحادیه جهانی کشتی، ریاض عربستان را به عنوان میزبان مسابقات کشتی زیر 15 سال و زیر 20 سال قهرمانی آسیا (نونهالان و جوانان) معرفی کرده بود.

رقابت‌هایی که 16 تا 24 جولای (26 تیر تا 3 مرداد) قرار بود برگزار شود اما سعید یوسفی می‌گوید احتمالا آنها از برگزاری این رقابت‌ها انصراف خواهند داد.

رئیس روابط بین‌المللی فدراسیون کشتی در این‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: این‌طور که از شواهد برمی‌آید میزبان مسابقات دو رده سنی نونهالان و جوانان تغییر خواهد کرد، البته هنوز اتحادیه جهانی درباره گزینه احتمالی صحبتی نداشته، ما شنیده می‌شود عربستان به خاطر مسائل داخلی خودش، از برگزاری مسابقات منصرف شده است.

رقابت‌های قهرمانی آسیا در این دو رده سنی آزاد و فرنگی پیش از المپیک برگزار می‌شود اما پیکارهای جهانی، شهریور ماه و بعد از برگزاری المپیک به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا