Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:17:33 GMT

رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد خلخال افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۸۸۳۶

رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد خلخال افزایش یافت

حجت‌الله درخشان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۹۵ رشته تحصیلی در این دانشگاه راه‌اندازی شده و از لحاظ وسعت و امکانات دومین واحد بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل محسوب می‌شود.

وی اظهارداشت: راه‌اندازی پنج رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد از جمله حسابداری ، مکانیک ، ریاصی ، شیمی و بیوشیمی در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در سال ۱۳۷۱ با ۲ رشته کاردانی کامپیوتر و مدیریت صنعتی با ۶۰ دانشجو در یک ساختمان استیجاری آغاز بکار کرد و هم‌اکنون پنج رشته دکتری تخصصی ،۲۰ رشته کارشناسی ارشد و ۷۰ رشته کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه تدریس می‌شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال گفت: از زمان تاسیس این دانشگاه در ۲۸ سال پیش تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر در رشته‌های مختلف تحصیلی از این مرکز عالی آموزشی فارغ‌التحصیل و بیش از ۹۵ درصد از فارغ‌التحصیلان رشته‌های پرستاری و مامایی این دانشگاه جذب بازار کار شده‌اند.
او افزود: این دانشگاه با بهره‌مندی از ۲۰ هزار متر مربع فضای فیزیکی و ۱۰ هکتار زمین و ۲ خوابگاه ملکی با گنجایش ۴۰۰ دانشجوی غیربومی دارای ۶۰ هکتار زمین زراعی برای کشت انواع محصولات کشاورزی و گیاهان دارویی است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال همچنین گفت: این دانشگاه با هدف دسترسی به منابع مالی غیرشهریه‌ای و در تحقق شعار امسال جهش تولید و حمایت از واحدهای تولیدی خلاق و نوآور منطقه از طرح‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.
او از راه‌اندازی مرکز علم و فناوری خلخال در ساختمان سمای این دانشگاه خبر داد و افزود: ۲ مرکز رشد در زمینه‌های آی‌تی و داروهای گیاهی در این دانشگاه فعالیت دارند.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی خلخال دانشجو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی خلخال دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی خلخال دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا، مراسم بزرگداشت روز استاد با حضور داریوش جاوید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

گفت‌وگوی خبرنگار آنا را با مسئولان دانشگاهی و اعضای هیئت علمی درباره مقام شامخ استاد در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان