Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  پور مجاهد معاون امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه ۱۴ رسته شغلی مشمول دریافت تسهیلات حمایتی دولت مشخص و دستورالعمل پرداخت در استان همدان ابلاغ شده است، گفت: در مرحله نخست پرداخت این تسهیلات سهم استان همدان ۸۰۰ میلیارد تومان است.

او با بیان اینکه ۴۰ هزار واحد صنفی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در این استان شناسایی شدند، افزود: تسهیلات حمایتی دولت در ۱۵ بانک دولتی و خصوصی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه تسهیلات حمایتی به تعداد شاغلان دارای بیمه تامین اجتماعی در واحد‌های تولیدی پرداخت می‌شود، گفت: به واحد‌هایی که دولت به اجبار آن واحد‌ها را تعطیل کرده به ازای هر نفر ۱۶ میلیون تومان و دیگر واحد‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا برای هر نفر شاغل ۱۲ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان افزود: سود این تسهیلات ۱۲ درصد با ۶ ماه دوره تنفس بوده و از مهرماه باز پرداخت آن در ۲۴ قسط آغاز خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: واحد‌های تولیدی آسیب دیده از ویروس کرونا برای ثبت نام باید به سامانه کارا مراجعه کنند.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی امور اقتصادی تسهیلات حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر صبح در اولین نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین و کسب و کار پایدار بانوان گفت: بانوان همدان در حوزه خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی ومشاغل خانگی جایگاه ویژه ای دارند و استقبال خوب بانوان از کسب و کارها در سال های اخیر در حوزه تولید و کارآفرینی امیدوارکننده است و باید سعی شود بانک اطلاعانی از بانوان کارآفرین همدان تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی افزود: توسعه کسب و کار بانوان باعث توانمندسازی بانوان و رونق تولید خواهد شد و باید زمینه فعالیت بیشتر بانوان در حوزه کسب و کارها را فراهم کنیم.

ربانی مهر گفت: در اکثر روستاهای همدان شاهد فعالیت بانوان کارآفرین هستیم که هم پای مردان در حوزه اقتصادی فعال هستند و این فرصت بزرگی برای استفاده از ظرفیت بانوان است.

وی اضافه کرد: از امامزاده محسن تا انصارالامام و ابرو و قهاوند شاهد فعالیت بانوان در حوزه تولید هستیم و انتظار است رسانه ها در معرفی بانوان کمک کنند تا برای همه بانوان جامعه فرهنگ سازی شود و در حوزه اقتصادی ورود فعالی داشته باشند.

ربانی‌مهر افزود: تلاش جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی بایددر اولویت برنامه ها قرارگیرد

کد خبر 6092294

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور