Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز امداد «جامعه اسلامی آمریکای شمالی» (ایسنا) اقدام به توزیع میوه های تازه تابستانی در میان خانواده های نیازمند در محل مسجد «المومنین» واقع در ایالت میشیگان کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « ajc»،مرکز امداد «جامعه اسلامی آمریکای شمالی» (ایسنا) اقدام به توزیع میوه های تازه تابستانی در میان خانواده های نیازمند کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توزیع میوه های تازه هر پنج شنبه در مسجد «المومنین» واقع در «کلارکستون» ایالت میشیگان انجام می شود.

 

در بیانیه منتشر شده از سوی جامعه اسلامی آمریکای شمالی آمده است: تیم امداد ایسنا در چند ماه گذشته در دوران شیوع ویروس کرونا و در ماه مبارک رمضان تلاش بی وقفه ای برای کمک به افراد نیازمند داشته است.

 

بر اساس این بیانیه،مرکز امداد حلقه اسلامی آمریکای شمالی در طول چند ماه گذشته کمک های خود را به بیش از 27 هزار نفر از نیازمندان ارائه داد.

 

درخواست از واحد غذایی مرکز امداد ایسنا در شرایط ناگوار مربوط به شیوع ویروس کرونا سه برابر شد.

 

در طول این دوران جامعه اسلامی آمریکایی شمالی موفق به فراهم کردن بیش از 143 هزار کیلو مواد غذایی و خواربار به افراد نیازمند شد.

 

این سازمان همچنین حدود 18 هزار و 600 جعبه حاوی وعده های غذایی گروم و غیر قابل فاسد شدن و یک هزار و 106 بسته بهداشتی را در میان نیازمندان توزیع کرد.

 

جامعه اسلامی آمریکای شمالی بزرگترین سازمان مسلمانان در آمریکای شمالی محسوب می‌شود.

 

ترویج راه و رسم صحیح زندگی بر اساس تعالیم قرآن و سنت،تشویق مسلمانان به حضور فعال در جامعه،ارائه خدمات به مسلمانان و جامعه اسلامی،تأسیس مراکز و جوامع اسلامی در سطح محلی و کمک به آنها در زمینه‌های مذهبی، آموزشی، اجتماعی و اقتصادی و حمایت از منافع مسلمانان در آمریکای شمالی از جمله اهداف این سازمان است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: میوه های تابستانی مسجد توزیع میوه مرکز امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید