Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: وظیفه اصلی حلقه های صالحین بسیج، تقویت اعتقادات جوانان است، چرا که امر باعث باروری درخت ایمان و به ثمر نشستن آن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «آیت الله ابوالقاسم یعقوبی» شب گذشته (19 خرداد) در نشست با سرمربیان حلقه های صالحین بسیج که در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های سرمربیان حلقه های صالحین، گفت: ایمان و باور درست در کنار عمل صالح و شایسته باعث ماندگاری در دل ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با دانشجویان اشاره و بیان کرد: یکی از کارهای مهمی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توصیه کرده اند، تقویت مبانی اعتقادی جوانان است، چرا که این امر باعث باروری درخت ایمان این شجره طیبه و به ثمر نشستن آن خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی و اساسی حلقه های صالحین بسیج تقویت بنیه اعتقادی جوانان است که ریشه های اساسی اسلام هستند، اضافه کرد: با محکم شدن اعتقادات می توان در مقابل تمام طوفان های سیاسی، اعتقادی، فرهنگی و ... مستحکم، مقاوم و بدون شکست و تزلزل ایستاد.

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه از تمام جهات شبهه، انحراف، آسیب از طرق مختلف مانند فضای مجازی و رسانه های ماهواره ای به سمت جوانان جاری است و مثل بمب شیمیایی در حال ایجاد مسمومیت در جامعه است، اظهارداشت: اگر حلقه های صالحین و مجموعه هایی که کاراعتقادی انجام می دهند نتوانند پاسخگوی این شبهات و انحرافات باشند، جوانان ما به تباهی کشیده شده و انقلاب به دست نااهلان خواهد افتاد.

 

آیت الله یعقوبی به تدریس و تفسیر دعای مکارم الاخلاق در حلقه های صالحین تأکید کرد و گفت: دعای مکارم الاخلاق 200 عنوان و محور اصلی دارد که اگر در حلقه های صالحین تفسیر، تدریس و با شرایط زمان و مکان تطبیق داده شود راه گشا در تقویت مبانی اعتقادی جوانان خواهد بود.

 

سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در ادامه این نشست به حضور بسیج در فراز و نشیب های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: به برکت بسیج، فرهنگ و تفکر بسیجی این انقلاب با همه دشمنی های انجام شده حفظ و تا امروز با عزت و سربلندی مسیر خود را ادامه خواهد داد.

 

وی به تشریح مأموریت های بسیج پرداخت و خاطرنشان کرد: نگاه سازمان بسیج مستضعفین تقویت و هویت بخشی به پایگاه های مقاومت بسیج، کانون های اصلی جوشش انقلاب اسلامی است.

 

گفتنی است، در پایان از چند سرمربی حلقه های صالحین تقدیر و تجلیل شد.

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی مربیان حلقه های صالحین حلقه های صالحین حلقه های صالحین بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند

یک پهپاد هیبریدی به سمت شناگران پرواز می‌کند و به عنوان یک حلقه نجات در هنگام خطر به فرد کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا، آیا می‌توان یک حلقه نجات را به سمت یک شناگر مضطرب در فاصله یک کیلومتری پرتاب کرد؟ نه این کار ممکن نیست اما می‌توان یکی از آنها را به شکل پهپاد با پرواز به سمت شناگر هدایت کرد.

به نقل از نیواطلس، این پهپاد که حلقه نجات هیبریدی TY-3R نام دارد توسط شرکت هواپیماهای بدون سرنشین چینی «دیدیوک میکینگز» (Didiok Makings) ساخته شده و در اصل ترکیبی از یک کوادکوپتر و یک حلقه نجات است.

ایده این است که وقتی یک شناگر در حال غرق شدن توسط امدادگران مستقر در ساحل مشاهده می‌شود، آنها فقط پهپاد را به سمتش بفرستند تا روی آب فرود بیاید و شناگر بتواند از آن به عنوان یک وسیله نجات استفاده کند. سپس یک غریق نجات انسانی که کُندتر حرکت می‌کند، با یک کشتی آبی به سمت فرد حرکت کند تا او را به ساحل بازگرداند.

TY-3R با فشار یک دکمه روی کنترل از راه دور جوی استیک بلند می‌شود و از یک دوربین ۷۲۰p برای فراهم کردن دید در لحظه برای هدایت‌کننده استفاده می‌کند.

هنگامی که شناگر نجات پیدا کرد و دیگر نیازی به پهپاد برای شناور شدن روی سطح آب نداشت، یک دکمه دیگر باعث می‌شود هواپیما به طور مستقل به سمت مختصات GPS محل برخاستن خود پرواز کند. این پهپاد می‌تواند از روی آب بلند شود روی آن فرود بیاید.

به گفته شرکت دیدوک، TY-3R می‌تواند تا دو فرد بزرگسال را روی آب نگه دارد و بُرد ارتباطی ۱.۱ کیلومتری، حداکثر سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت و مدت زمان کار بیش از ۱۰ دقیقه در هر بار شارژ باتری را دارد. . همچنین ادعا شده است که وزن آن کمتر از پنج کیلوگرم و کاملا ضد آب است. این بدان معناست که می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری زیر آب مقاومت کند.

TY-3R موتورهای خود را هنگام فرود بر روی آب خاموش می‌کند و دارای صفحه نمایش روی پروانه‌های خود برای محافظت بیشتر از انگشتان شناگران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • عکس | غریق نجاتی که به سمت شما پرواز می کند
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • حلقه‌های اطراف سحابی حلقه
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند