Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، اسماعیلی همچنین در پاسخ به این سوال که اخیراً یکی از نمایندگان مجلس در رابطه با اخذ رشوه از سوی رئیس یکی از کمیسیون‌های سابق مسائل را مطرح کرده است آیا این موضوع رسیدگی شده است؟ گفت: در این رابطه سازمان بازرسی ورود کرده است و در حال پیگیری موضوع است.

4هزار شاکی برای پرونده گوهر ناز قم

وی در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت گوهر ناز قم به کجا رسید گفت: این پرونده چهار هزار شاکی دارد که دستور تسریع در رسیدگی به آن صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم اصلی همچنان در بازداشت است و شش متهم دیگر با تأمین آزاد هستند.

9 نفر با وثیقه آزادند

اسماعیلی در خصوص آخرین وضعیت پرونده عیسی شریفی گفت: در فرایند رسیدگی به پرونده در دادگاه چهل جلسه برگزار شده و به زودی حکم صادر می‌شود. دو نفر از متهمان این پرونده همچنان بازداشت هستند و ۹ نفر هم با قرار تأمین آزاد هستند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان رومینا اشرفی قم قوه قضاییه پرونده متهمان بازداشت سخنگوی قوه قضائیه اخبار قم دختر فیلم عکس قتل تجاوز زن زندگی اخبار تهران فضای مجازی مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: پرونده یک دستگاه خودرو باری حامل ۱۶۰ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی به ارزش ۹۶۰ میلیون ریال رسیدگی شد و پس از صدور حکم قضایی قرار شد تا آرد قاچاق به شبکه رسمی توزیع بازگردد.

وی اضافه کرد: شعبه تعزیرات با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف این قاچاقچی را محرز دانست تا برخورد‌های قانونی لازم با این متخلف صورت پذیرد.

حسن پور بیان کرد: برای صیانت از حقوق شهروندان با هرگونه تخلف در حوزه کالا‌های اساسی به ویژه آرد و نان بر اساس قانون و به شدت برخورد می‌شود و انتظار داریم که شهروندان نیز در این مسیر ما را یاری کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین یادآور شد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در سامانه ارتباطی www.tazirat۱۳۵.ir ثبت یا برای رسیدگی فوری به این مرجع مراجعه حضوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش