Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز مرحله صحت‌سنجی اطلاعات متقاضیان تسهیلات ۱۲ میلیونی بنگاه‌ها به ازای هر عضو خبر داد و گفت:‌ وزارت ارشاد نیز این کار را در بخش فرهنگ و هنر آغاز کرده است. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

لادن حیدری، معاون توسعه مدیریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به وام 12 میلیونی برای کسب و کارهای فرهنگی و زمان اعطای این تسهیلات گفت: چون وزارت کار متولی این موضوع است؛ زمان وچگونگی پرداخت این تسهیلات دست آنها است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان بخش‌های مختلف این تسهیلات در سایت مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند که طبق آن ثبت‌نام پرونده‌ها بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: وزارت صنعت چند روزی است که به دستگاه‌های مختلف اجازه بررسی پرونده متقاضیان را داده است تا صحت اطلاعات درج شده بررسی شود. ما نیز در وزارت ارشاد مشغول تعیین کاربرانی در سطح استان و ستاد برای بررسی صحت اطلاعات هستم. این اطلاعات بر اساس پروانه فعالیت،‌ میزان فعالیت و ... بررسی می‌شود.

حیدری تصریح کرد: با توجه به اینکه وزارت کار در انجام این امور جدی است، اصرار بر این است که دستگاه‌های مربوطه زودتر کار بررسی و صحت‌سنجی را به اتمام برسانند؛ بنابراین می‌توان امیدوار بود که به زودی این تسهیلات اعطا شود.

همه خسارت‌هایی که کرونا به کتاب زد/ آقای دولت سفره کوچک نشر را ببینید

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا وزارت ارشاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت ارشاد ویروس کرونا وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا