Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مصوبه «اصلاح ماده ۱۲ اساسنامه بنیاد ملی نخبگان» که در جلسه ۸۱۷ مورخ ۱۳۹۸/۳/۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد مورخ ۱۳۹۷/۷/۳ رئیس بنیاد ملی نخبگان به تصویب رسیده است، به شرح ذیل است:

«ماده ۱۲ - شورای نخبگان شورای علمی بنیاد است که ترکیب اعضای آن متشکل از  رئیس بنیاد، (رئیس شورا)، قائم مقام و معاونان بنیاد و هفت تا یازده نفر عضو حقیقی می‌باشد که از میان نخبگان با پیشنهاد رئیس بنیاد و تأیید هیأت امنا و حکم رئیس بنیاد برای مدت پنج سال منصوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط و ویژگی اعضای شورای نخبگان و وظایف آن توسط هیأت امنا تعیین می‌شود.»

حسن روحانی

رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اعضای شورای حسن روحانی رئیس جمهور شورای عالی انقلاب فرهنگی نخبگان رئیس بنیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: با آغاز دور جدید سفر عمره پس از توقف چند ساله، با مساعدت نمایندگی ولی‌فقیه، دو کاروان از اعضای بنیاد نخبگان دانشجویان و اعضای هیئت علمی، امروز اعزام خواهند شد که امیدوارم این سفر آغاز جریان ارزشمند اعزام دانشجویان به عمره باشد.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تشرف دانشجویان به سفر عتبات و عالیات اظهار کرد: اعزام‌های اصلی پس از پایان زمان حج واجب و آغاز فصل عمره و با توافق کشور میزبان صورت خواهد گرفت، در این مرحله مشخص خواهد شد که چه تعداد سهمیه برای اعزام دانشجویان در نظر گرفته شده است.

رستمی با بیان اینکه این سفر توفیق بزرگی است که نصیب دانشجویان شده است، عنوان کرد: تعداد تقاضا برای سفر به عتبات بسیار بالاست و انتخاب این دانشجویان نشان از توفیق ویژه‌ آنها دارد، دانشجویان باید قدر این لحظات ذی قیمت را بدانند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات