Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:53:06 GMT

ادامه تخریب باغ‌ویلاهای غیرمجاز دزفول

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۰۶۷۰

ادامه تخریب باغ‌ویلاهای غیرمجاز دزفول

سرههنگ سید شریف شریفی در حاشیه تخریب ساختمان این باغ‌ویلاها به خبرنگار ایرنا گفت: به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ساخت وسازهای غیرمجاز در باغ‌ها با دستور قضایی تخریب می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز ساختمان ۶ باغ‌ویلا در منطقه قمش و مسیر بلوار شهید کمیلی‌فر (جاده خوشبختی) تخریب شد، افزود: دیوارکشی غیرمجاز واقع در شهرستان دزفول به مساحت ۱۵ هزار متر نیز با حضور نماینده دادستان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دزفول قلع و قمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده یگاه حفاظت از امور اراضی زراعی و باغی در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهارداشت: سامانه ۱۳۱ آماده دریافت گزارش‌های مردمی درخصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های زراعی و باغی است.
وی به شهروندان توصیه کرد قبل از هرگونه ساخت و ساز استعلام‌های لازم را از دستگاه مربوطه دریافت و در صورت اخذ مجوز نسبت به هرگونه ساخت و ساز اقدام کنند.

افزون بر سه هزار باغ‌ویلا در شهرستان دزفول وجود دارد که محل استقرار گردشگران از نقاط مختلف استان خوزستان هستند.

این باغ‌ویلاها با وجود رونق گردشگری منطقه تهدیدی برای محصول تولیدی شهرستان به شمار می‌روند همچنین بدلیل احداث استخر به آب‌های زیرزمینی آسیب وارد می‌کنند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سازمان امور اراضی کشور دزفول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سازمان امور اراضی کشور دزفول وزارت جهاد کشاورزی سازمان امور اراضی کشور دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور

هودیانی  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور گفت:  مهمترین ارقام کشت شده در منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است. هودیانی گفت بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم آبی از سطح ۳۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت. وی پیش بینی کرد امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول برداشت شود.

هودیانی افزود: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صددرصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده است و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.

بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین