Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیض الله شیرزادی روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته قوه قضائیه بیان کرد: در این راستا دادگاه عمومی بخش های زاغه، طرهان، ویسیان و ذلقی در هفته قوه قضاییه افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی به افتتاح ساختمان دادسرای دلفان در هفته قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: چند طرح ادراری و ورزشی در اداره کل زندانهای استان آماده بهره برداری هستند که در این ایام افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در هفته قوه قضاییه قضات و کارشناسان دادگستری در مساجدی که نماز جماعت در آنها برگزار می‌شود حضور خواهند یافت  و پاسخگوی مردم بوده و همچنین اطلاعات حقوقی را در اختیار نمازگزاران قرار خواهند داد.

معاون دادگستری لرستان گفت: ساختمان پزشکی قانونی شهرستان رومشکان آماده بهره‌برداری است و در هفته قوه قضاییه افتتاح می شود افزود: در این ایام مدیران سازمان های تابعه و دستگاه قضایی با مردم ملاقات رو در رو و بی واسطه خواهند داشت.

شیرزادی تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا در هفته قوه قضاییه در دستور کار مسوولان قضایی استان قرار دارد و در صورت برگزاری نماز جمعه، مسوولان قضایی استان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها و مرکز استان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام مسابقات ورزشی در سطح دستگاه قضایی استان و سازمان های تابعه  با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد افزود: از قضات و کارمندان نمونه استان تجلیل و از زحمات آنان قدردانی بعمل خواهد آمد.

برچسب‌ها دادگستری خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری خرم آباد لرستان دادگستری خرم آباد لرستان هفته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)

در دیدار مردمی معاون قوه قضاییه و مسئولان قضایی و شهری شهرری، بیش از ۱۰۰ نفر مطالبات و خواسته‌های خود را مطرح کردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اصغر جهانگیر؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با حضور در شبستان امام خمینی حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن شرکت در برنامه ملاقات مردمی، به درخواست‌های قضایی و حقوقی مراجعان پاسخ داد.

راهنمایی و ارشاد مراجعه‌کنندگان، صدور دستوراتی برای رفع مشکلات قضایی، ارتباط با مسئولان مرتبط در پرونده‌های قضایی، هماهنگی با مسئولان شهر برای رفع مشکلات بیان شده، از جمله اقدامات اصغر جهانگیر در این ملاقات مردمی بود.

در میز خدمت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) علاوه بر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، معاون فرماندار شهرری، دادستان شهرری، رییس دادگستری شهرری، رئیس بهزیستی شهرری، شهردار شهرری و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک شهرری بدون واسطه شنوای درخواست‌ها و صحبت‌های مراجعه‌کنندگان بودند و دستورات لازم برای بررسی پرونده‌های آنها را صادر کردند.

بیش از 100 از مردم شهرری در این برنامه مطالبات و خواسته‌های خود را مطرح کردند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در جمع خبرنگاران گفت: امروز عمدتاً مردم به دلیل اینکه اطلاعات حقوقی بسیار پایینی دارند در هر معامله‌ای که وارد می‌شوند متضرر می‌شوند چون اطلاعات کافی را ندارند. افراد زیادی با توجه به عدم اطلاعات حقوقی و عدم توانایی اخذ وکیل وارد عرصه‌هایی می‌شوند و به نوعی کلاه سرشان رفته و نمی‌توانند حق و حقوق خود را اخذ کنند و متضرر می‌شوند. عمده کسانی که امروز ملاقات کردم کسانی بودند که در سرمایه‌گذاری‌ها از آن‌ها کلاهبرداری شده است.

جهانگیر گفت: این مژده را بدهم که استانداردسازی یک سری از قراردادها را انجام داده‌ایم و در حال انجام سایر قراردادها هستیم و امیدوارم امسال بتوانیم قراردادهای پرتکرار را ابلاغ کنیم مخصوصاً در حوزه مسکن را تمام کنیم تا ماه‌های آینده به تمام بنگاه‌های املاک و دفاتر مردم بی‌جهت گرفتار کلاهبرداری‌های این چنین نشوند.

جهانگیر ادامه داد: برای اینکه این دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی خارج شود و افراد بتوانند همه حقوق خود را پیگیری کنند تلاش می‌کنیم تا اگر جایی می‌رویم مجموعه‌های اجرایی مثل شهرداری و بخش‌های دیگر هم حضور داشته باشند تا موضوعات همین جا قابل پیگیری باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رئیس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • راهکار های سند تحول قضایی برای تحقق فصل خصومت
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم