Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر  در نشست بررسی روند تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی گفت: اقدام لازم برای راه‌اندازی یک واحد تولید ماسک صنعتی در شهرک صنعتی بوشهر صورت گرفته که پرداخت تسهیلات مورد نیاز می‌تواند باعث سرعت در راه‌اندازی این واحد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسین حسینی افزود: با راه‌اندازی این کارخانه در ماه یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک صنعتی سه‌لایه تولید خواهد شد.

او ادامه داد: واحد صنعتی دیگری هم برای تولید افشانه‌های ضدعفونی‌کننده در شهرک صنعتی بوشهر ایجاد می‌شود.

واحدهای تولیدی مشکل نقدینگی دارند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر  با تاکید بر نقش مهم بانک‌ها در حل مشکلات سرمایه در گردش و تکمیل واحد‌های نیمه تمام صنعتی عنوان کرد: بانک‌ها باید همکاری خود برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی، معدنی و صنعتی افزایش دهند چراکه اکنون برخی واحد‌ها با مشکلات نقدینگی رو به رو هستند.

حسینی با اشاره به اهمیت حمایت از معادن، بیان کرد: برخی از معادن استان بوشهر در توسعه صنایع فرآوری برای رسیدن به رونق تولید نیاز به همکاری بیشتر بانک‌ها دارند که این مهم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

او ادامه داد: امسال برای رونق تولید توجه ویژه‌ای به واحد‌های تولیدی و صنعتی در استان می‌شود که این مهم باهمکاری بانک‌ها محقق خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر استمرار رونق تولید، حفظ اشتغال، ایجاد اشتغال جدید و افزایش رشد اقتصادی افزود: در این زمینه، تامین سرمایه در گردش و منابع مالی طرح‌های نیمه تمام و بازسازی، نوسازی واحد‌های صنعتی و معدنی از جمله اولویت‌های این سازمان است.

حسینی از تخصیص اعتبارات تبصره ۱۸ برای اشتغال‌زایی و رونق تولید خبر داد و بیان کرد: به منظور توسعه بنگاه‌های تولیدی و گسترش اشتغالزایی بیشتر، ۱۵۶ میلیارد تومان به واحد‌های مختلف تولیدی، معدنی و صنعتی استان بوشهر پرداخت شده است.

او گفت: این نوع تسهیلات در سه بخش تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد، تامین تسهیلات مورد نیاز برای توسعه و بازسازی و نوسازی و تامین تسهیلات سرمایه در گردش متقاضیان از طریق بانک‌های عامل پرداخت شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید ماسک تسهیلات بانکی واحدهای صنعتی مشکلات نقدینگی استان بوشهر رونق تولید راه اندازی واحد ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین شنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز هشتم اردیبهشت، افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران است که در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از ۷۰ کشور جهان شرکت دارند و شرکت‌های بوشهری نیز با کیفیت خوبی حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی بویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در این نمایشگاه مشارکت دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از نکات مهم این نمایشگاه، حضور استان در توسعه زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزیان و خرما است.

باستین تصریح کرد: در ۲ سال اخیر در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و امیدوارم با تداوم این روند شاهد بهبود تولید و اشتغال باشیم.

وی اضافه کرد: از تجار و بازرگانان استان بوشهر می‌خواهم که ضمن ارائه توانمندی‌های استان بوشهر، از توانمندی‌های سایر کشورها نیز بازدید و از نقاط قوت آنها نهایت بهره را ببرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: برپایی نشست‌های دوجانبه با شرکت‌های داخلی و خارجی از دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: سال گذشته، در حاشیه این نمایشگاه با هیأت اقتصادی روسیه نشست‌هایی برگزار و یک هیأت اقتصادی و بازرگانی نیز از بوشهر به روسیه اعزام و در ارتباط با تبادل تولیدات، رایزنی خوبی انجام شد.

کد خبر 6090443

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین