Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@10:58:44 GMT

بازدید مدیران ارشد بانک انصار از استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۰۹۸۶

بازدید مدیران ارشد بانک انصار از استان کرمان

مدیرارشد اجرایی طی دیدارهای جداگانه ای با فرمانده سپاه ثارالله و مدیر شعب بانک سپه استان ، با حضور بر مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نام و خاطر ایشان را گرامی داشت.

به گزارش  گروه بانک وبیمه پول نیوز ،درراستای تداوم بازدیدهای استانی، حسام‌الدین‌رضی، مدیرارشداجرائی بانک انصار به همراه ابوللی جانشین معاونت بازرسی ونظارت، طاهری رئیس اداره بانکداری قرض‌الحسنه، اسماعیلی رئیس اداره آموزش و خیرآبادی از اداره مطالبات معوق، از مدیریت شعب استان کرمان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در گزارش آمده است ،مهدی اسماعیل‌بیگی مدیرشعب استان طی جلسه‌ای با هیئت بازدیدکننده به بیان عملکرد 3‌ ساله استان پرداخت و اهداف و برنامه‌های سال جاری را تشریح کرد.

 

حسام‌الدین رضی مدیرارشداجرایی و معاون بانکداری نیز در این جلسه، موضوعات دارای اولویت بانک شامل طرح فجر، جبران کسری نقدینگی و طرح غدیر مربوط به کاهش مطالبات مشکوک‌الوصول را بیان داشت و در ادامه از شاخص های درجه بندی جدید و bsc بعنوان چراغ راهنمای شعب یاد کرد و مسئولان و کارکنان شعب را به منظور ارتقای توانمندی های حرفه ای، نیازمندآموزش سبک مدیریت مشارکتی دانست.

 

شایان ذکراست، این جلسه در نوبت بعدازظهر با تشکیل کارگروه های تخصصی و با حضور مسئولین دوایر و شعب استان، ادامه دارد.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز بانک انصار استان کرمان مدیریت شعب اداره اموزش کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 امیرحسین بانکی‌پور نماینده اصفهان درباره اجرای قانون عفاف و حجاب خطاب به مدیران دولتی هشدار داد: «خانواده تان تخلف کنند از تخفیفات مجازات نمی توانید استفاده کنید!» او گفت مقصودش از مدیران دولتی مدیران تا سطح مدارس است! اظهارات این نماینده مجلس را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • (ویدئو) اعترافات عضو بازداشت شده گروهک انصار الفرقان
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی