Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:32:22 GMT

اعلام‌نامزدهای بخش رمان جایزه احمد محمود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۱۰۲۲

اعلام‌نامزدهای بخش رمان جایزه احمد محمود

به گزارش خبرگزاری مهر،سومین دوره جایزه ادبی احمد محمود که بنا بود در زمستان گذشته برگزار شود به دلیل وقایع متعدد و سپس همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد.

بنا بر اعلام دبیرخانه این رویداد پیش از این نامزدهای دهگانه این جایزه در دو بخشِ رمان و داستانِ کوتاه بنا بر نظرسنجی گسترده اعلام شده بودند اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تصمیم برآن شد نامزدهای اصلی و برگزیدگان کتابهای سالِ ۱۳۹۷ به صورتِ خبری اعلام شوند و جوایزِ آنها همزمان با چهارمین دوره در زمستان امسال به برگزیدگان اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش این دبیرخانه عنوان شده است اگر در زمستان امسال نیز همه‌گیری این ویروس افول نکرد آن وقت جوایز به شکلِ خصوصی یا در مراسمی بسیار محدود به برندگان اهدا میشود.

این‌گزارش می‌افزاید با توجه به رای داورانِ نهایی سومین دوره جایزه ادبی احمد محمود این پنج رمان به عنوانِ نامزدهای نهایی انتخاب شدند

اعترافاتِ هولناکِ لاک‌پشتِ مُرده، مرتضی برزگر، نشر چشمه

پیاده، بلقیس سلیمانی، نشر چشمه

خاموش‌خانه، ساناز زمانی، نشر نیماژ

شکوفه های عَناب، رضا جولایی، نشر چشمه

قوها انعکاس فیلها، پیام ناصر، نشر مرکز

داوران این بخش عبارت اند از محمد حسینی، کامران سپهران، امیر نصری.

این جایزه به دبیری مهدی یزدانی خُرم برگزار می‌شود.

همچنین به دلیل دبیری یزدانی خرم در جایزه، رمان «خونخورده» از تمام مراحلِ داوری کنار گذاشته شد.

نتایج نهایی این‌رویداد ادبی تا پایان خردادماه اعلام خواهند شد.

کد خبر 4945369

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات احمد محمود معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی خبرگزاری مهر ویروس کرونا معرفی کتاب بازار نشر ادبیات رایزنی فرهنگی ادبیات جهان تازه های نشر گردشگری سالروز ارتحال امام خمینی ادبیات داستانی ترجمه میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست مخابرات استان به منظور بررسی مشکلات ارتباطی منطقه گنجگان به همراه تعدادی از مدیران از روستا‌های چشمه پهن، میرآباد، جنگیر آباد ودره ماهینی بازدید کرد.
خدادادخالق پناه با اشاره به اینکه در این بازدید مشخص شد روستای گردشگری گنجگان، به ویژه محدوده رستوران‌های بین راهی چشمه پهن دارای ضعف پوشش ارتباطی است افزود: بخشی از مسیر جاده این روستا نیز به عنوان نقطه کور ارتباطی استان محسوب می‌شود. وی ادامه داد: برای پوشش مطلوب این روستا مقرر شد، سایت موبایل واقع در روستای گنجگان مرکزی جابه جا، و دکل ارتباطی این روستا نیز افزایش یابد.
سرپرست مخابرات استان افزود: برای دسترسی مطلوب اهالی چشمه پهن، دره ماهینی و رستوران‌های بین راهی نیز سایت جدید احداث می شود.
خالق پناه اضافه کرد: جانمایی سایت جدید مشخص شد و به زودی فرایند آن انجام می شود.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد