Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:59:53 GMT

آنچلوتی: مویزه کین استعداد فوق‌العاده‌ای دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۱۳۶۳

آنچلوتی: مویزه کین استعداد فوق‌العاده‌ای دارد

سرمربی تیم فوتبال اورتون از مهاجم ایتالیایی‌اش تمجید کرد و آینده درخشانی را برای او متصور شد. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مویزه کین 20 ساله که از سال 2010 عضو باشگاه یوونتوس بود، در سال 2016 موفق شد به تیم اصلی این باشگاه راه یابد و در 21 بازی برای راه‌راه پوشان تورین آمار 8 گل‌زده را از خود برجای بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مهاجم ایتالیایی به خاطر فرصت کمی که در یوونتوس برای بازی کردن داشت، تابستان گذشته با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش 27.5 میلیون یورو راهی اورتون شد. او که این فصل در 26 بازی آمار یک گل‌ زده و 2 پاس‌گل را در جمع تافی‌ها از خود بر جای گذاشته است، شایعات زیادی درباره آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است.

کارلو آنچلوتی، در گفت‌وگو با «رادیو رادیو» ایتالیا گفت: من بر این باورم که مویزه بازیکن بسیار باکیفیتی است. او استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و همیشه گفته‌ام که در فوتبال امروز حتماً باید استعداد داشت. در کنار استعداد البته باید شخصیت فوق‌العاده و حرفه‌ای‌گری هم داشت. کین بازیکن خیلی جوان و در عین حال جدی است که همیشه در اختیار تیم است. مطمئنم که او عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه خواهد داد.

سیلوا از پاری‌سن‌ژرمن جدا می‌شود/ آنچلوتی و میلان خواهان جذب کاپیتان PSG

سه باشگاه ایتالیایی اینتر، رم و ناپولی هم وضعیت این مهاجم ایتالیایی را زیر نظر دارند، این در حالی است که او تا سال 2024 تحت‌قرارداد اورتون است. ارزش تخمینی او در بازار نقل‌وانتقالات هم 25 میلیون یورو است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کارلو آنچلوتی یوونتوس اورتون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه

به گزارش ورزش سه، شروین بزرگ در بازی با پرسپولیس ستاره بود و پس از ورود به زمین دو گل تاثیرگذار به ثمر رساند و در روند این تیم تاثیرگذار بود.

آخرین باری که شروین بزرگ در یک بازی رسمی گلزنی کرده بود به 8 شهریور 1401 باز می‌گردد که او با پیراهن مس‌ کرمان مقابل گل‌گهر گلزنی کرد، او در آن مسابقه هم به عنوان جانشین به میدان آمد و 20 دقیقه بعد موفق به گلزنی شد.

او پس از یک سال و هشت ماه این بار با پیراهن آلومینیوم اراک در جام حذفی مقابل پرسپولیس گلزنی کرد و دو گل فوق‌العاده مقابل پرسپولیس به ثمر رساند و مجدد موفق به گلزنی شد و روزهای دوری از گلزنی را پایان داد.

او پیش از بازی با پرسپولیس 16 بازی به عنوان جانشین برای آلومینیوم به میدان آمده بود اما موفق به گلزنی نشده بود و در یک دیدار حساس با ضربه والی فوق‌العاده و ضربه سر بی‌نقص دو گل مهم به ثمر رساند.

شروین بزرگ فصل گذشته یک گل با پیراهن مس کرمان، دو فصل قبل 3 گل با پیراهن صنعت نفت آبادان و پیش از آن با پیراهن فولاد موفق به گلزنی نشده بود و بهترین عملکرد خود در چهار فصل اخیر را مقابل پرسپولیس انجام داد.

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • سلطان گولر: رئال تسلیم جواهر ترک
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم