Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی به عنوان سرپرست این مجموعه منصوب شد.

به گزارش قدس آنلاین، "یحیی یعقوب‌نژاد" مدیرکل پیشین امور مالیاتی خراسان رضوی که جانشین وی ناگهانی امروز معرفی شد از ابتدای سال ۱۳۹۶ در این سمت مشغول خدمت بود. "جعفر احسانی‌مهر" که پیش از این سمت معاون مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی را بر عهده داشت روز سه‌شنبه در این مراسم داخلی، به عنوان سرپرست اداره‌کل مالیاتی خراسان رضوی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
احسانی‌مهر مهر متولد مشهد سال ۱۳۵۰ کارشناس مدیریت دولتی با تجربیاتی در حوزه‌های مختلف امور اقتصادی و مالیاتی است.  ۳۰۲ هزار و ۹۳۶ مودی مالیاتی در استان شش میلیون نفری خراسان رضوی فعالیت دارند که ۲۹۰ هزار و ۹۶ آنان دارای پرونده مالیاتی فعال هستند. منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی خراسان رضوی امور مالیاتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند