Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:47:21 GMT

کشف لوازم خانگی احتکار شده در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۲۸۲۵

کشف لوازم خانگی احتکار شده در بوشهر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در ادامه مبارزه با سودجویان و احتکار کنندگان کالا‌ها و دانه درشتان، در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه در یک انبار در شهر بوشهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی بوشهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار خلیل واعظی افزود: مأموران با انجام اقدام‌های پلیسی و اطلاعاتی موفق شدند یک انبار را در یکی از محله‌های شهر بوشهر شناسایی کنند که پس از هماهنگی قضائی و در بازرسی از این انبار ۶۶۰ دستگاه انواع لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه شامل هود، سینک ظرفشویی، فرگازتوکار، گاز صفحه‌ای، ماشین ظرفشویی، بطری خنک کن و  کشو گرم کن کشف شد.

او با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۲۴ میلیارد ریال است، عنوان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار کالا قاچاق کالا لوازم خانگی انبار کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز