Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان عضو مجمع ملی کاهش خطرپذیری سوانح منصوب شد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران طی حکمی از سوی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به عضویت مجمع ملی کاهش خطرپذیری سوانح منصوب شد.

 در متن این حکم آمده است: 

جناب آقای دکتر رضا کرمی محمدی

رئیس محترم سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران

 سلام علیکم

در راستای اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی و حوادث غیر مترقبه و پیرو ابلاغیه شماره 125883 مورخ 14/7/97 مقام عالی وزارت کشور موضوع نظامنامه و ساختار مجمع ملی کاهش خطر پذیری سوانح جمهوری اسلامی ایران با عنایت به اهمیت موضوع و لزوم ایجاد ساز و کار مناسب به منظور هماهنگی دستگاه های علمی تحقیقاتی و اجرایی کشور رویکرد میان بخشی و میان رشته ای جهت دستیابی به اهداف کاهش خطرپذیری و ارتقاء سطح تاب آوری و برگشت پذیری کشور در برابر سوانح بنا به پیشنهاد شماره 1202684/10 مورخ 30/10/97 به موجب این حکم جنابعالی به عنوان عضو مجمع ملی کاهش خطر پذیری سبانه جمهوری اسلامی ایران منصوب می گردید امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش مضاعف در پیشبرد برنامه ها در نیل به اهداف مورد انتظار مجموعه موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل نجار

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس کاهش خطرپذیری مجمع ملی کاهش مدیریت بحران رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رونمایی از سامانه ساربانیار (سامانه مدیریت پرورش شتر) با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در غرفه استان یزد برگزار شد.   رئیس سازمان جهاد کشاورزی ضمن تحسین اقدامات استان یزد در پروژه‌های یزدبهره‌ور و سند تحولی یزد نوین، به تشریح وضعیت پروژه‌های بخش کشاورزی استان پرداخت.   حاتمی زاده: ساربانیار را برنامه‌ای کاربردی برای مدیریت پرورش شتر دانست و قابلیت‌هایی از قبیل رصد برخط گله شتر، پنل پیامکی و صدور هشدار، ثبت مشخصات و هویت شتر، شبیه‌سازی حرکت و مدل چرای شتر و صدور شناسنامه ژنتیکی را از ویژگی‌های ان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور