Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:20:39 GMT

اختلاف مالی منجر به قتل یک نفر در کرج ‌شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۳۶۵۸

اختلاف مالی منجر به قتل یک نفر در کرج ‌شد

به گزارش روز سه شنبه پلیس البرز، سرهنگ محمد نادربیگی افزود:  در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل مردی ۳۱ ساله در منطقه ماهدشت  کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

 کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که در روز وقوع قتل یکی از دوستان نزدیک مقتول به منزل وی رفته است که با هماهنگی مقام قضائی نامبرده به پلیس آگاهی دعوت و تحقیقات پلیسی از وی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نادربیگی با بیان این که کارآگاهان مدارک و مستنداتی که نشان از انجام قتل توسط دوست چندین ساله مقتول داشت را جمع آوری کرده بودند، خاطرنشان کرد: متهم پس از دیدن مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف در پیش رویش ندید و عنوان کرد، در روز حادثه به منزل مقتول رفته بودم که پس از صرف صبحانه مقتول موضوع فروش یک قطعه زمین را که از قبل نیز با هم بر روی آن اختلاف داشتیم مطرح کرد و پس از طرح این موضوع، بحث و درگیری لفظی ما  بالا گرفت و تبدیل به درگیری فیزیکی شد  و او بیهوش نقش زمین شد که در آن زمان به دلیل ترسی که مرا گرفته بود با سلاح سرد یک ضربه به مقتول وارد کرده و بلافاصله محل را ترک کردم.

وی با بیان اشاره به ادامه دار بودن تحقیقات پرونده اظهار داشت: یک لحظه عصبانیت و کنترل نکردن خشم می تواند یک عمر پشیمانی را به دنبال داشته باشد.

برچسب‌ها البرز پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان

پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و چهار مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در استان و اعتراف این افراد به ۲۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی از دستگیری ۲۲ سارق و چهار مال‌خر در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه خبر داد و افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۲۴ فقره سرقت از منازل اعتراف و به همراه مال‌خران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 751102

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی