Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند بر صادرات محور بودن این منطقه در موضوع کالاها و محصولات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آریا از آبادان، اسماعیل زمانی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح شرکت تولید لامپ و چراغهای ال. ای. دی در مجتمع صنعتی اروند واقع در خرمشهر با ابراز خرسندی از راه اندازی این شرکت تولیدی در منطقه اظهار کرد: با اجرا و افتتاح این پروژه که یک سال به طول انجامید مطمئن شد که بسیاری از قول و قرارهای سرمایه گذاران اجرایی می شود، امید می رود دیگر پروژه ها نیز به نوبت و در زمان تعیین شده افتتاح و به بهره برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در منطقه آزاد اروند به دنبال آنیم که شهرکهای صنعتی آبادان و خرمشهر را به عنوان شهرکهای صنعتی نمونه در سطح خوزستان و کشور مطرح کنیم به ویژه شهرک صنعتی خرمشهر که دارای استعدادی ویژه  و امکانات، زیرساخت ها و بناهای خوبی است.

وی افزود: ایجاد زیر ساخت های لازم در این شهرک را ادامه می دهیم تا این شهرک به آن پیشرفت مد نظر که در قالب فازهای مختلف برایش تعیین شده، برسد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به تلاشهای قابل انجام برای ایجاد صنایع مختلف در حوزه صنایع سنگین، انرژی، شیمیایی و پتروشیمی تصریح کرد: «شیمی شهر» را که شامل مجموعه هایی از صنایع پائین دستی پتروشیمی با هدف تولید محصولات صادرات محور است را در منطقه ایجاد و راه اندازی می کنیم.

زمانی با اشاره بر صادرات محور بودن منطقه آزاد اروند یادآور شد: به طور سالانه حدود 1.5 تا 2 میلیارد دلار کالا از منطقه آزاد اروند به خارج از کشور صادر می شود که از این میزان حدود 300 میلیون دلار آن از تولیدان خود منطقه است و این افتخاریست برای ما که حاصل همراهی صنعتگران با مسئولان منطقه است، در دیگر مناطق آزاد کشور چنین استعدادی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: منطقه آزاد اروند صادرات محور است و اینکه گفته می شود این منطقه وارداتی و یا به طور صرف مصرف کننده است به هیچ وجه واقعیت ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد اروند صادرات افتتاحیه لامپ شیمی شهر پتروشیمی صنایع سنگین شیمیایی خرمشهر منطقه آزاد اروند صادرات محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت دما در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر ابری است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۴ درجه را نشان می‌دهد که چهار درجه کمتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۶۴ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۵ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۹ متر بر ثانیه و ۳۲ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • مدارس اروند مجازی شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی کیست؟