Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کرمان، محمدجواد فدایی در دیدار با شهسواری رئیس هیئت مدیره صندوق ملی محیط زیست کشور با اشاره به اینکه توسعه در استان نباید متوقف شود اظهار داشت: واحد بازیافت زباله در جیرفت هشت سال به‌دنبال مجوز از محیط زیست است که امیدواریم به‌زودی این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه در استان کرمان توسعه باید پایدار بوده و با ملاحظات زیست محیطی انجام شود گفت: برای محیط زیست اهمیت قائل هستیم اما توسعه هم نباید متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه باید راه حل‌هایی ارائه شود که بدون آسیب به محیط زیست، توسعه هم اتفاق بیافتد افزود: این مسائل نیاز به علم، تکنولوژی و قدرت کارشناسی بیشتری دارد تا حفظ محیط زیست و توسعه در کنار هم اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به تعامل خوبی که در استان با محیط زیست وجود دارد و مدیرکل محیط زیست استان نیز همکاری داشته و با نظرات کارشناسی به اهمیت توسعه و ایجاد اشتغال در استان نیز توجه دارد تصریح کرد: به‌دنبال آن هستیم تا در استان کرمان با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با همکاری محیط زیست، به توسعه پایدار در استان سرعت بدهیم.

فدایی با اشاره به اینکه استان کرمان وضعیت مطلوبی درصد بیکاری، اشتغال و درآمد سرانه نداشته و در این شاخص‌ها عقب بوده و نیاز داریم به اقدامات خود در استان سرعت بدهیم گفت: شرکت‌های بزرگی آماده سرمایه‌گذاری در سطح استان کرمان هستند.

وی با بیان اینکه احداث سایت پسماندهای صنعتی جنوب‌شرق در استان کرمان کار ارزشمندی است و آماده همکاری در این حوزه هستیم افزود: برای بازیافت پسماندهای صنعتی در استان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

استاندار کرمان استفاده از صندوق ملی محیط زیست در استان کرمان را کار ارزشمندی دانست و گفت: واحدهای صنعتی بزرگ استان کرمان نیز می‌توانند به کمک صندوق ملی محیط زیست بیایند.

48

کد خبر 1397628

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان یزد با اشاره به صدور اخطار برای واحدهای آلاینده، از پلمب دو واحد شن و ماسه متخلف و آلاینده در یزد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سید رضا نورانیان صبح امروز در جریان بازدید از واحدهای شن و ماسه یزد اظهار داشت: بحث آلودگی هوا یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در این دولت به صورت جدی مورد توجه قرار دارد و اقدامات گسترده‌ای در زمینه مقابله با آن صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اعتراضاتی که مردم برخی از نقاط داشتند، نسبت به آلایندگی واحدهای شن و ماسه بود که در این زمینه بازدید‌های لازم با صدور تذکر از سوی همکاران ما انجام گرفت.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان یزد ادامه داد: در این راستا، تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمپ کردند.

نورانیان با اشاره به اینکه به همین دو واحد هم پیش از پلمپ اخطارهای قانونی برای رفع آلودگی داده شده بود تصریح کرد: این واحدها علاوه بر اینکه در لیست صنایع آلاینده استان قرار داشتند و علی رغم اخطارها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای آلاینده حتما باید نسبت به کاهش و رفع آلودگی اقدام لازم را انجام دهند گفت: با انجام این دو مورد پلمپ، تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت واحدهای مذکور جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی