Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دو اثر صنایع دستی مس و گلیم منقش به تصویر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان رونمایی کرد. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز و به‌مناسبت روز صنایع دستی در حاشیه کارگاه آموزشی فرصت‌های کارآفرینی در پساکرونا ویژه فعالان حوزه گردشگری استان کرمان از دو تابلوی صنایع دستی مس و گلیم منقش به تصویر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌صورت ویدئو کنفرانس توسط علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین رونمایی از این دو اثر صنایع دستی با حضور فعالی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان و جمعی از فعالان گردشگری و صنایع دستی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن اجتماعات هتل پارس کرمان برگزار شد.

کرمان| نمایشگاه صنایع دستی جنوب شرق کشور در فهرج افتتاح شد + تصاویر70 هزار هنرمند صنایع دستی در استان کرمان فعالیت می‌کنندگزارش| رنگ‌ها و نقش‌هایی که ‌لب به سخن می‌گشایند / هنرمندان صنایع دستی این روزها حال خوشی ندارند

در این آیین فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به حضور 70 هزار هنرمند صنایع دستی در استان کرمان که در 67 رشته صنایع دستی در استان کرمان فعال هستند اظهار داشت: از این تعداد تاکنون 15 هزار هنرمند شناسایی و مجوز اعطای پروانه به آنها اختصاص داده شده است.

وی با عنوان اینکه بالغ بر 67 هزار اثر صنایع دستی در استان کرمان تولید می‌شود گفت: آثار صنایع دستی استان کرمان بسیار تحسین برانگیز است و جزو آثاری هستند که روح دارند و با عشق تولید می‌شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه در سال 98 مبلغ حدود چهار میلیارد تومان در قالب 349 طرح به صنعتگران صنایع دستی تسهیلات داده شده است افزود: تسهیلات خوبی برای تولید صنایع دستی در استان کرمان در نظر گرفته شده است.

فعالی با اشاره به اینکه خوشبختانه در آموزش عالی کشور نیز برای بعضی از رشته‌های صنایع دستی رشته دانشگاهی دیده شده است که جای تقدیر دارد افزود: با کمیته امداد و سازمان زندان‌ها تفاهم‌نامه‌هایی داریم که کار آموزش مددجویان در تولید صنایع دستی را انجام می‌دهند.

به گزارش تسنیم دو اثر صنایع دستی مس و گلیم منقش به تصویر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط دو بانوی هنرمند سیرجانی تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/511/ ز

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی استان کرمان صنایع دستی در استان کرمان صنایع دستی و گردشگری گردشگری استان کرمان اثر صنایع دستی قاسم سلیمانی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با  ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عملیات احداث هتل و تله‌کابین پیست اسکی خوشاکو ارومیه  آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر  و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.
 
مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود