Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@19:22:12 GMT

درخواست مهم مهاجم پیشین پرسپولیس از بیرانوند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۵۰۴۰

درخواست مهم مهاجم پیشین پرسپولیس از بیرانوند

سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس گفت: اگر قرار بر رفتن بیرانوند بود کاش همان اول فصل می‌رفت نه اینکه در مقطع حساسی چون الان تیم را ترک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهراب انتظاری در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و مصدومیت محمد انصاری، اظهار داشت:

مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی جزو اتفاقات بد فوتبال است که برای یک بازیکن رخ می‌دهد و این مصدومیت می‌تواند در اوج مسابقات و آمادگی یک بازیکن رخ دهد اما اینکه می‌گویند به خاطر وقفه لیگ و تمرینات دوباره این اتفاق افتاده را قبول ندارم چون بازیکنان در این مدت به صورت انفرادی تمرینات خود را دنبال کرده‌اند و بدون تمرین نبوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهراب انتظاری در خصوص اینکه محمد نادری می‌تواند جایگزین خوبی برای انصاری باشد یا خیر، گفت:

نادری سال خوبی داشت که به نظرم حضور رقیبی چون انصاری در پست دفاع چپ بود که باعث می‌شد یکی از آنها بین بازیکنان اصلی تیم قرار بگیرد.

سهراب انتظاری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در ادامه مسابقات علیرضا بیرانوند دیگر در پرسپولیس حضور ندارد و رادوشوویچ جایگزین او خواهد شد، تصریح کرد:

اگر قرار بر رفتن بیرانوند بود کاش همان اول فصل می‌رفت نه اینکه در مقطع حساسی چون الان تیم را ترک کند. اگر رادو در بعضی بازی‌های این فصل عملکرد خوبی داشت دلیلش این بود که زیر سایه بیرانوند قرار داشت و می‌خواست خودی نشان دهد، اما الان دیگر بیرانوند هم نیست و رقیب جدی ندارد و این می‌تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد.

سهراب انتظاری درباره افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کشور و ادامه مسابقات لیگ برتر، خاطرنشان کرد:

به نظرم کمی زود همه فعالیت‌ها ازسر گرفته شد که بازهم این ویروس رو به افزایش است، اما دیگر کاری نمی‌شود کرد چون اگر این نُه هفته را تعطیل کنند باید فصل بعد را هم تعطیل کنند، چون این ویروس از بین نمی‌رود. به نظرم می‌توان با رعایت مسائل بهداشتی مانند دیگر کشور‌ها بدون تماشاگر مسابقات را برگزار کنند تا حداقل تکلیف قهرمان، سهمیه‌های آسیایی، تیم‌های صعود کننده و سقوط کننده روشن شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس سهراب انتظاری لیگ برتر سهراب انتظاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس هیات فوتبال شهرستان بویراحمد گفت: در ادامه مسابقات لیگ نوجوانان مناطق کشور تیم پرسپولیس چنوب یاسوج موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال خلیج فارس شیراز را شکست دهد.
دانشی افزود: این تیم ضمن قهرمانی در این مسابقات به لیگ برتر کشور نیز صعود کرد.
وی ادامه داد: این دور از مسابقات در گروه چهارم از دور دوم به میزبانی شهر یاسوج وبا حضور تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، خلیج فارس شیراز، یاران الیگودرز لرستان و پرسپولیس جنوب یاسوج برگزار شد.

دیگر خبرها

  • درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد
  • رد درخواست باشگاه پرسپولیس توسط کمیته استیناف
  • کمیته استیناف درخواست پرسپولیس را رد کرد
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور