Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:28:22 GMT

افتخارات وسلی اسنایدر به بهانه 36 سالگی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۵۲۵۷

افتخارات وسلی اسنایدر به بهانه 36 سالگی+عکس

کارنامه و عملکرد وسلی اسنایدر ستاره سابق فوتبال هلند به بهانه سالروز تولدش منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز سالروز تولد وسلی اسنایدر ستاره سابق فوتبال هلند است. وی در تاریخ 9 ژوئن 1984 در اوترخت هلند چشم به دنیا گشود.

اسنایدر محصول جوانان آژاکس است او یک هافبک مرکزی بود که در رئال مادرید به عنوان یک هافبک تهاجمی بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به وجود بازی‌های خوبی که برای رئال مادرید انجام داد سرانجام در سال ۲۰۰۹ و در آخرین دقایق نقل و انتقالات به اینتر پیوست و یکی از ارکان اصلی تیمش لقب گرفت. وی در سال ۲۰۱۲ پس از کش و قوص‌های فراوان از اینتر جدا شد و به گالاتاسرای پیوست و منچستر یونایتد مشتری سرسخت او بود. خود اسنایدر هم می‌خواست که به این باشگاه برود.

وی بعدها اعلام کرد که اینترمیلان مانع از پیوستن او به شیاطین سرخ شد. او در سال ۲۰۱۷ به نیس پیوست.

وسلی اسنایدر در تیم ملی هلند یکی از نفرات تأثیر گذار بود و او ۱۳۴ بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده‌است که در این بین ۳۱ گل زده‌است. وی با تیم ملی هلند در تورنمنت‌های بزرگی نظیر جام جهانی ۲۰۰۶، یورو ۲۰۰۸، جام جهانی ۲۰۱۰، یورو ۲۰۱۲ و جام جهانی ۲۰۱۴ حضور داشت و در تمامی این مسابقات به میدان رفت و نمایش خوبی از خود به جا گذاشت.

وسلی اسنایدر به همراه تیم ملی هلند عنوان نایب قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۰ را بدست آورد وی یکی از نفرات مهم و مفید در راه رسیدن به این عنوان بود و در تمامی مسابقات این تورنمنت به صورت فیکس به میدان رفت. وی با اینکه در پست هافبک بازی می‌کند و به عنوان آقای گلی جام جهانی ۲۰۱۰ به همراه توماس مولر، داوید ویا و دیگو فورلان رسید و در پایان عضو تیم منتخب جام جهانی ۲۰۱۰ قرار گرفت.

اسنایدر در مجموع 574 بازی انجام داده که 134 بازی برای تیم ملی هلند بوده و 186 گل هم در دوران فوتبال خود وارد دروازه حریفان کرده است.

یک جام قهرمانی هلند، دو جام حذفی فوتبال هلند، یک جام قهرمانی یوهان کرایوف کارنامه اسنایدر در فوتبال باشگاهی هلند است.

اوج درخشش اسنایدر در اینترمیلان بود و زیر نظر ژوزه مورینیو موفق به فتح 3 گانه شد. یک سری آ، 2 کوپا ایتالیا، یک لیگ قهرمانان اروپا، یک سوپرکاپ اروپا و یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، افتخارات اسنایدر در ترکیب نراتزوری بود.

وی در گالاتاسرای 3 جام قهرمانی لیگ، 3 سوپرکاپ ترکیه را بدست آورد و در لالیگا اسپانیا هم به همراه رئال مادرید یک قهرمانی با لالیگا را کسب کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس جام جهانی ۲۰۱۰ وسلی اسنایدر تیم ملی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال که در سال‌های پایانی دوران فوتبال خود راهی اینتر میامی آمریکا شده، هنوز عملکرد درخشانی دارد. او علی‌رغم خروج از فوتبال اروپا همچنان در تیم ملی آرژانتین حضور دارد و کسی نمی‌داند که چه زمانی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به تازگی تصویر جالبی از مسی در بازی FC۲۴ منتشر شده که او در سن ۴۷ سالگی هنوز مشغول بازی است. اتفاقی که هواداران مسی علاقه زیادی به رخ دادن آن دارند!

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899961

دیگر خبرها

  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!