Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون اسماعیل هنیه در واکنش به انتشار ویدیویی توهین‌آمیز به همسر پیامبر در لبنان گفت که آیت‌الله خامنه‌ای در فتوایی دینی توهین به همسر و صحابه پیامبر را حرام اعلام کرده است.
به گزارش خرداد،‌ ایسنا به نقل از المیادین نوشت: صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس درپی انتشار ویدیویی توهین آمیز به همسر پیامبر در لبنان در یک سخنرانی گفت: می دانیم که چه کسی به دنبال ایجاد فتنه‌های فرقه‌ای در لبنان است زیرا تمام فتنه‌ها و جنگ‌های داخلی به سود اسرائیل است که از طریق هم پیمانان خود آن ها را شعله ور می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: سیده عائشه به کسی نیاز ندارد که از او دفاع کند  و آیت الله خامنه ای فتوایی دینی صادر کرده است و توهین به همسران و صحابه پیامبر را حرام اعلام کرده است به همین دلیل در تمام ایران حتی یک روحانی نمی توانید پیدا کنید که به صحابه پیامبر توهین کند.
العاروری خاطرنشان کرد: هر مدرسه ولایت فقیه و تمام علمای شیعه این اقدام را رد و محکوم می کنند.
وی همچنین گفت که فتنه میان اهل سنت و اهل تشیع در لبنان به مسیحیان و دروزها و تمام جامعه لبنانی آسیب می رساند.
بر اساس این گزارش، اخیرا ویدیویی منتشر شد که عده ای در لبنان به همسر پیامبر توهین می کردند که این مساله واکنش های شدیدی به دنبال داشت. برچسب ها: فتوای آیت‌الله خامنه‌ای ، همسر پیامبر ، جنبش حماس ، لبنان ، اسماعیل هنیه

منبع: خرداد

کلیدواژه: فتوای آیت الله خامنه ای همسر پیامبر جنبش حماس لبنان اسماعیل هنیه آیت الله خامنه ای همسر پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم

دیگر خبرها