Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@05:55:34 GMT

جلسه هئیت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۶۰۳۰

جلسه هئیت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس برگزار شد

جلسه هئیت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس با حضور برخی از مسئولین رسانه های جمعی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی اژدری»، امروز (سه شنبه 20 خرداد) در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس که با حضور برخی از مسئولین رسانه های استان برگزار شد، گفت: هیئت اندیشه ورز به معنای جمع اندیشه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به اینکه این جلسه پیرامون 40 سالگی دفاع مقدس راه اندازی شده است، تاکید کرد: امسال شاهد چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس هستیم.

بر اساس این گزارش در ادامه، «رضا جاویدی» گفت: تا قبل از شیوع کرونا جلسه های این هیئت برگزار شد و مصوباتی داشت که نمونه آن برگزاری جشنواره رسانه ای «ابوذر» بود.

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس با اشاره به اینکه جلسه های مستمر با مدیران ارشد استان داشتیم، تاکید کرد: پیگیری مشکلات اصحاب رسانه را در دستور کار قرار دادیم که پیگیری مطالبات اصحاب رسانه با همکاری بسیج رسانه، انجمن صنفی، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه دوشادوش مدافعین سلامت برای مبارزه با کرونا ایستادگی و اطلاع رسانی کردند، یادآور شد: اصحاب رسانه در رزمایش «کمک مومنانه» به خوبی خوش درخشیدند و پوشش رسانه ای مناسبی شکل گرفت.

جاویدی با اشاره به اینکه بزرگداشت چهلمین سالگرد از سوم خرداد آغاز شده و تا پایان سال ادامه دار خواهد بود، افزود: این جمع توان انتشار و تبیین اندیشه های امام (ره) و انقلاب اسلامی را دارد.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: نشست هیئت اندیشه ورز هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه فارس شیراز اندیشه ورز بسیج رسانه فارس اصحاب رسانه برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی

حمیدرضا ایزدی در دیدار با مجید میکائیلی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس با تأکید بر حمایت و پشتیبانی کامل و تقویت ارتباط اداره کل صمت با بسیج علمی گفت: بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج و کمک به تسریع امور واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، تجاری، بازار و اصناف، نخبگان و فناوران بسیج علمی و همکاری‌های دوجانبه در اولویت کار اداره‌کل صمت قرار دارد.

او با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی لازم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت افزود: با توسعه فعالیت‌ها و ارتباطات با مجموعه‌های علمی و پژوهشی، حمایت از شرکت‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان صنایع مادر و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و تجاری با قوت و بیش از پیش انجام می‌گیرد.

مجید میکائیلی، رئیس بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس نیز در این نشست اصول و چارچوب سپاه برای نقش‌آفرینی در اقتصاد دانش‌بنیان را برشمرد و گفت این اصول از جمله تقدم نقش تسهیلگری و تنظیم‌گری نسبت به تصدی‌گری، مردمی‌سازی، کمک‌سازی به دولت، الگوسازی، درآمدسازی، تمرکز بر عرصه‌های اولویت‌دار و گلوگاهی بر اساس زنجیره ارزش، حضور و نقش‌آفرینی و بهره‌گیری از ظرفیت‌هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند