Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اگر والدین بابت هزینه‌های کلاس‌های فوق برنامه، سالن‌های ورزشی و یا تغذیه در بازه زمانی تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا هزینه‌ای پرداخت کرده‌اند، این مبالغ باید از سوی مدارس غیردولتی به خانواده‌ها عودت داده شود.

قاسم‌علی خدابنده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد،در خصوص عودت شهریه مازاد مدارس غیرانتفاعی به خانواده‌ها بیان کرد: شهریه مدارس غیردولتی با توجه به تعرفه مشخص شده در ابتدای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از سوی والدین باید پرداخت شود؛ اما اگر والدین بابت هزینه‌های کلاس‌های فوق برنامه، سالن‌های ورزشی و یا تغذیه در بازه زمانی تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا هزینه‌ای پرداخت کرده‌اند این مبالغ باید از سوی مدارس غیردولتی به خانواده‌ها عودت داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی متذکر شد:شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی آینده بر اساس نرخ مصوب وزارت آموزش و پرورش و از طریق سامانه متمرکز سازمان مدارس غیردولتی این وزارت خانه تعیین می شود، با توجه به اینکه برای سال تحصیلی آینده هیچ‌گونه تصمیم قطعی در زمینه چگونگی فعالیت مدارس اتخاذ نشده است و فرض بر فعالیت عادی مدارس خواهد بود؛ مدارس غیردولتی مجاز به دریافت شهریه بر اساس نرخ مصوب سامانه هستند.

وی ادامه داد: اولیای دانش‌آموزان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در خصوص دریافت شهریه اضافی و سایر موارد شکایات خود را از طریق شماره تماس۳۲۲۲۲۱۰۳ -۰۵۱ به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کنند.

کمبود ۱۹ هزار معلم در خراسان رضوی برای سال تحصیلی آینده 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه سخنانش از کمبود ۱۹ هزار معلم برای سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ این استان با کمبود قطعی ۱۹ هزار معلم مواجه هستیم، از همین رو در حال برنامه‌ریزی برای رفع این کمبود به شیوه‌های جایگزین هستیم و بخشی از این کمبود را از محل معلمان حق‌التدریس که در اختیار داریم به تعداد 3 هزار و ۶۰۰ نفر جبران می‌کنیم و بخش دیگری از این کمبود را هم از طریق اجرای طرح خرید خدمات آموزشی و جذب حدود پنج هزار معلم رفع خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در پی شیوع کرونا، مدارس خراسان رضوی از اوایل اسفندماه به حالت تعطیل درآمد و آموزش‌ها به روش مجازی به دانش اموزان ارائه شد.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تعیین تکلیف شهریه مدارس مدارس غیردولتی کرونا آموزش و پرورش خراسان رضوی برای سال تحصیلی آینده مدارس غیردولتی خانواده ها هزار معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،سال گذشته بود که الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد شهریه تحصیل در مدارس سمپاد برای دهک‌های یک تا چهار رایگان شد وی گفته بود امسال درصد جمعیتی که از چهار دهک پایین پذیرفته‌شده‌اند، ۴۵ درصد افزایش یافته و این موضوع خوبی است زیرا همیشه نگرانی بابت پایین‌ بودن درصد دانش‌آموزان سمپاد در دهک‌های یک تا چهار را داشتیم و قرار است 

از میان پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی مدارس سمپاد، دهک‌های پایین شناسایی و شهریه آنها رایگان شود. با این همه شهروند خبرنگاری از اجرا نشدن این وعده رییس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان گلایه کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما: 

در مرداد ماه ۱۴۰۲ جهت کمک به خانواده‌های طبقات ضعیف‌تر، و رعایت عدالت آموزشی ریاست محترم جمهوری فرمودند دولت هزینه خانوار‌های دهک‌های اول تا چهارم دانش آموزان استعداد‌های درخشان را بر عهده می‌گیرد و هیئت وزیران هم انرا مصوب کرد و وزریر آموزش و پرورش و رییس سمپاد هم انرا تایید کردند ولی الان که ۷ ماه از ان تاریخ می‌گذرد دستورالعمل یا مصوبه برای مدارس سمپاد نیومده و مدارس از ما درخواست شهریه می‌کنند خواهشمند است پیگیری بفرمایید تا مشکل ما حل شود و دستور ریاست محترم جمهور هم بر زمین نماند ممنون -

دیگر خبرها

  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم